اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

مددجویان 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد و نیازمندان اعطا می‌شود.

مددجویان 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه می‌گیرند

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این تسهیلات به خانواده‌های تحت حمایت، فرزندان مددجویان و نیازمندان واقعی به منظور مساعدت و یا ایجاد اشتغال پرداخت خواهد شد.

وی افزود: دارندگان پروانه کسب در شغل‌های تولیدی، خدماتی، توزیعی، فنی و صنعتی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و بانک‌های عامل نیز موظف‌اند در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

رستگار در ادامه از معافیت از سربازی یک هزار و 130 نفر از  پسران خانواده‌های تحت پوشش این کمیته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 130 نفر از پسران خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد این استان برای معافیت از خدمت سربازی به سازمان وظیفه عمومی ناجا معرفی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هفت ماهه امسال 125 نفر مشمول دریافت تعرفه بخشش اضافه خدمت شده‌اند، گفت: هدف از اجرای این طرح توانمندسازی خانواده‌ها است.

وی افزود: جوانان زیر پوشش کمیته امداد پس از دریافت معافیت از خدمت سربازی با بهره‌مندی از تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی این نهاد به خانواده‌ای توانمند مبدل خواهند شد و از چتر حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

رستگار از تشکیل شورای اقامه نماز در کمیته امداد شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: شورای اقامه نماز در کمیته امداد شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و کیار تشکیل شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این شوراها که با حضور ائمه جماعات و مسئولان برگزار می‌شود نقاط ضعف و قوت برنامه‌های فرهنگی اجتماعی که در حاشیه اقامه نماز جماعت برگزار می‌شود، بررسی و پیشنهادهای جدید ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مصوب شد به منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در ادارات ماهانه به قید قرعه هدایایی به شرکت‌کنندگان در نماز جماعت اهدا شود، همچنین طرح صحیح‌خوانی نماز هر هفته یک بار با حضور کارکنان کمیته امداد قبل از آغاز فعالیت کاری برگزار شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول