اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس‌های کار و دانش ویژه مددجویان زندان مرکزی قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و قضایی اداره‌کل زندان‌های قزوین گفت: با همکاری سازمان آموزش و پرورش این استان کلاس‌های کار و دانش در زندان مرکزی قزوین تشکیل می‌شود.

برگزاری کلاس‌های کار و دانش ویژه مددجویان زندان مرکزی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای قزوین محمود ترابی در جریان بازدید کارشناسان سازمان آموزش و پرورش منطقه یک افزود: کسب علم و دانش مددجویان سبب توانمندی آنان در رویارویی با چالش‌ها می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی قضایی ضمن تشریح و تبیین رئوس فعالیت‌های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی، هدف از برگزاری کلاس‌ها را ایجاد امکان ادامه تحصیل متناسب با آنچه از طریق نهاد رسمی آموزش ارائه می‌شود دانست تا زندانیان در طول ایام محکومیت از این اوقات به نحو مطلوب استفاده کرده و نسبت به ارتقای سطح تحصیلی و کسب مدرک اقدام کند.

وی بیان کرد: وظیفه زندانبانان افزون بر تأمین امنیت، اجرای دستورالعمل‌ها و سیاست‌های سازمانی مبنی بر پیشگیری از تکرار جرم، اصلاح و بازسازی شخصیت مجرمان از طریق افزایش سواد و ارتقای آگاهی آنان می‌باشد.

ترابی گفت: واحد آموزش اداره‌کل زندان‌های قزوین با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در مسیر دستیابی به اهداف سیاست‌های قوه قضائیه گام مؤثری برداشته و زمینه را برای تحقق یادگیری و ارتقای سطح تحصیلات زندانیان مهیا کرده است.

ترابی هدف از برگزاری کلاس‌های کار و دانش به صورت غیر حضوری در ترم جدید را تسریع در امر آموزش دانست و افزود: استفاده از تمامی امکانات موجود سبب عدم ایجاد وقفه در دانش‌اندوزی مددجویان می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر تعداد 80 نفر از مددجویان داوطلب شرکت در کلاس‌های کار و دانش می‌باشند که پس از بررسی و اعلام وضعیت تحصیلی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش ثبت نام به عمل می‌آید.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول