اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لردگان خبر داد

پرداخت 100 فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی لردگانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان گفت: یک‌صد نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان جهیزیه دریافت کردند.

پرداخت 100 فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی لردگانی

محمدحسین ذیلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برای تامین جهیزیه این تعداد نوعروس افزون بر یک میلیارد ریال به مددجویان واجد شرایط پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه 37  فقره هدیه ازدواج هم به ارزش 74 میلیون ریال به نو دامادهای تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد، افزود: 13 فقره جهیزیه موردی به خانواده‌های غیر تحت حمایت به ارزش 39 میلیون ریال و 60 فقره کمک موردی به نیازمندان تحویل شد.

ذیلابی از اجرای طرح نظام جامع تربیتی برای 173 خانواده تحت حمایت در لردگان خبر داد و گفت: طرح نظام جامع تربیتی برای 173 خانواده تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان افزود: در راستای اجرای این طرح 41 مورد جلسه آموزشی گروهی برای خانواده‌ها برگزار شد و 13 روش آموزشی نیز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به خانواده‌ها پیشنهاد شد.

وی با بیان اینکه 157 نفر زن و 14 نفر مرد از خدمات نظام جامع تربیتی بهره‌مند شدند، گفت: در این جلسات بسته به نیاز خانواده‌ها موضوع و مباحث مختلف آموزشی در قالب مشاوره شغلی و تحصیلی، دیدار چهره به چهره با مددجویان و ارائه مسائل دینی و اخلاقی به آنان ارائه شد.

ذیلابی از پرداخت نزدیک به 4 میلیارد ریال زکات در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: مردم خیر این شهرستان در شش ماهه نخست امسال بیش از 4 میلیارد ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین میزان زکات در این شهرستان در بخش محصولات کشاورزی و اهدای زمین بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان با اشاره به اینکه مبلغ زکات جمع‌آوری شده در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: وجوهات دریافتی از محل جمع‌آوری زکات صرف توزیع بین نیازمندان و فقرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان لردگان دارای ظرفیت و توانمندی فراوان در مساعدت به اقشار محروم جامعه هستند، گفت: خدمات حمایتی کمیته امداد امام(ره) در بخش‌های مختلف درمانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد زمینه لازم برای استقلال و خود‌کفایی گروه‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌شود.

ذیلابی با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد امام (ره) به مددجویان زیر پوشش این کمیته تصریح کرد: پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد، پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو، انجام آموزش در زمینه‌های مختلف و اجرای طرح‌های خوداشتغالی، اعطای جهیزیه، توزیع سبد کالا از مهم‌ترین خدماتی است که از سوی کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول