اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

2.5 درصد از دانش‌آموزان زنجانی مددجوی کمیته امداد استان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در حال حاضر 2.5 درصد از دانش‌آموزان زنجانی مددجوی کمیته امداد استان زنجان هستند.

2.5 درصد از دانش‌آموزان زنجانی مددجوی کمیته امداد استان هستند

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان 4 هزار و 637 دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد هستند، گفت: این دانش‌آموزان 2.5 درصد از دانش‌آموزان استان را شامل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 32 دانشجو عنوان و تصریح کرد: دانشجویان زیر پوشش این نهاد 1.5 درصد از جامعه دانشجویی کشور را شامل می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی زنجان در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده است، از فعالیت 14 کانون پیروان ولایت در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: در طول تابستان نیز پنج کانون موقت پیروان ولایت در سطح استان فعال بود.

*حضور 2500 دانش‌آموز مددجو در برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد زنجان

ولی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه در مجموع در حدود 2 هزار و 500 نفر از برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شده توسط کمیته امداد استان زنجان استفاده کردند، افزود: افرادی که در این دوره‌ها شرکت کردند 60 درصد از جامعه هدف این نهاد را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: برای اجرای این برنامه‌ها در مجموع مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از سوی کمیته امداد استان زنجان هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد محدود به فعالیت در کانون‌های پیرو ولایت نیست، اضافه کرد: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی نیز ازجمله اقداماتی است که توسط کمیته امداد و در بخش کشوری، استانی و منطقه‌ای انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول برگزاری اردوها برنامه‌های مختلفی از قبیل توزیع بسته‌های فرهنگی در بین افراد حاضر در اردوها انجام شد، اضافه کرد: افزایش نشاط و شادابی در بین جامعه هدف، آموزش مهارت‌های فنی به دانش‌آموزان و دانشجویان و افزایش مهارت‌های زندگی از اهدافی است که دربرگزاری دوره‌ها دنبال می‌شود.

ولی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آموزش جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در زمینه علوم قرآنی افزود: در این زمینه نیز مددجویان کمیته امداد استان زنجان 570 هزار ساعت آموزش دیدند.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه ایران شناسی افزود: در این برنامه نیز 458 دانش‌آموز و دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: در راستای اجرای برنامه مذکور دانش‌آموزان زیر پوشش به مناطق جنگی شمال غرب از جمله چابکسر، کردستان و همچنین مرقد امام خمینی اعزام شدند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش‌های شغلی و تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد اضافه کرد: این برنامه‌ها در راستای تقویت بنیه تحصیلی جامعه هدف این نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول