اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگی کمیته امداد زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌ آموزشی برای 549 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای 549 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

برگزاری دوره‌ آموزشی برای 549 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، محمدرضا صراطی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در راستای پر کردن اوقات فراغت قشر جوان این نهاد همواره تلاش کرده است در همه برنامه‌‌ریزی‌های آموزشی و تربیتی متناسب با نیازهای دانشجویان و دانش‌آموزان بسته‌های فرهنگی با روش‌های مختلف از قبیل تهیه کتاب، مجله، بروشور و برگزاری کلاس‌های گروهی مکاتبه‌ای را انجام دهد.

وی حضور مشاوران این نهاد در کانون‌ها، برگزاری انوع همایش‌های تخصصی علمی، شغلی و تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش را نیز از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی کمیته امداد عنوان کرد و افزود: این همایش‌ها با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی هر منطقه، راه‌اندازی سامانه اردویی (سما) برای شناسایی و حل مشکلات رفتاری، اجتماعی و اخلاقی نوجوان و جوانان برگزار شده است.

سرپرست اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تقویت باورهای دینی، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تقویت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، ایجاد نشاط و جامعه‌پذیری جوانان و نوجوانان، تقویت بینش دانش آموزان و لزوم رعایت احکام شرعی از جمله اهداف کانون‌های فرهنگی کمیته امداد است، افزود: آشنایی با مفاهیم قرآنی و احکام، آموزش‌ مهارت‌های زندگی به منظور ایجاد سازگاری در زندگی خانوادگی،‌ شناسایی استعدادهای درخشان و حمایت از آنها نیز از دیگر اهدافی است که در این کانون‌ها دنبال می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در کانون‌های فرهنگی کمیته امداد افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های علوم قرآنی، ورزش، مهارت‌های زندگی، آموزش کامپیوتر، سرود، هم‌اندیشی برای 549 دانش‌آموز با یک هزار و 41 ساعت آموزش از اقداماتی است که در کانو‌ن‌های فرهنگی انجام شده است.

صراطی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی زیر نظر 53 نفر از مربیان مجرب در رشته‌های فوق برگزار شده است.

وی همچنین از دیگر برنامه‌های هفتگی برای کانون جوانان پیرو ولایت در طول سال در راستای آموزش احکام و تعمیق باورهای دینی، مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای 326 نفر را نیز از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول