اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل مصوبات سفر رهبری انجام می‌شود

احداث 600 واحد مسکونی شهری برای مددجویان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: در سفر مقام معظم رهبری به استان، احداث 600 واحد مسکونی شهری برای مددجویان ‌خراسان‌شمالی تصویب شد.

احداث 600 واحد مسکونی شهری برای مددجویان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: طی سفر معظم‌له به استان، احداث 600 واحد مسکونی شهری مددجویان کمیته امداد تصویب شد که از مصوبه مذکور بخشی به خرید مسکن شهری نیز مربوط می‌شود.

وی میزان برآورد ریالی احداث و یا خرید این واحدها را 42 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سرانه ساخت هر یک از واحد‌های فوق 70 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: ساخت مسکن جزو موارد اولویت‌دار این نهاد قرار دارد و بر این اساس این نهاد در تلاش است با ساخت واحد‌های مسکونی شهری و روستایی گام‌های موثری را در این زمینه صورت دهد.

وی اظهار کرد: تأمین سهم آورده مسکن مهر افراد زیر‌پوشش کمیته امداد نیز بخشی دیگر از این مصوبه را تشکیل داده است.

حسین‌پور در خصوص تأمین اعتبارات این پروژه‌ها گفت: سهم آورده وزارت رفاه و نهاد رهبری هر یک 12 میلیارد ریال طی سال‌های 92-93 پیش‌بینی شده و امید است با تأمین این اعتبارات کار ساخت این پروژه‌ها هر چه زودتر آغاز شود.

وی در خصوص تأمین اعتبارت از محل وزارت رفاه نیز گفت: وزارت رفاه متعهد شده است 18 میلیارد ریال اعتبار این پروژه‌ها را تأمین کند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول