اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات مسکن مددجویان گچسارانی پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست پیگیر سهم مددجویان کمیته امداد از محل اعتبارات بافت فرسوده شهرستان گچساران شد، گفت: مشکلات مسکن مددجویان این شهرستان پی‌گیری می‌شود.

مشکلات مسکن مددجویان گچسارانی پیگیری می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در جلسه‌ شورای مدیران با تبریک دهه ولایت و عید غدیر خم اظهار کرد: سعی کنیم در همه‌ی حوزها جواب‌دهی مددکارانه و مسئولانه به ارباب رجوع داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف بخصوص همایش سپاه فتح در شهرستان گچساران و راهپیمایی 13 آبان حضوری پرشور و در خور شأن کمیته امداد داشته باشیم.

فرهادی به بحث ارتقای درآمدها اشاره کرد و گفت: اساس کار ما ارتقای درآمدها در سر فصل‌های مختلف با محوریت در بخش مشارکت‌ها است.

وی با اشاره به درآمدزایی از طریق توزیع صندوق‌های صدقات، تصریح کرد: در تعهدات ابتدای سال و تبلیغات توزیع 30 هزار صندوق را در دستور کار قرار دادیم و در راستای عملی کردن و پیشبرد تعهدات و تبلیغات باید جدیت و تلاش داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توزیع صندوق‌ها یکی از راه‌های افزایش درآمد است، گفت: شاید هزاران هزار شیوه و برنامه دیگر برای افزایش درآمد وجود داشته باشد که ما باید با همکاری و تعامل و همفکری همه دستگاه‌ها این فرصت‌ها را فراهم و نتیجه‌گیری کنیم.

 فرهادی یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی را جمع‌آوری زکات واجب عنوان کرد و گفت: در خصوص بحث زکات با برگزاری نشست‌های متعدد با ائمه جمعه و فرمانداران و سایر مقامات در سطح استان فرصتی برای جذب زکات و سایر منابع فراهم کنیم.

وی در رابطه با اهدای جهیزیه به مددجویان در آستانه ازدواج گفت: برای هزینه‌های ازدواج و تهیه جهیزیه علاوه بر اعتبارات ارسال از مرکز باید تلاش بر این باشد تا با برنامه‌ریزی این ستاد آورده‌ای را داشته باشیم و از محل اعتبارات محلی نیز مقداری را به تأمین جهیزیه مددجویان اختصاص دهیم.

این مسئول از سری برنامه‌های دهه ولایت اعطاء جهیزیه به مددجویان و بازدید از ایتام سادات را در این دهه نام برد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست پیگیر سهم مددجویان کمیته امداد از محل اعتبارات  بافت فرسوده شهرستان گچساران شد و از حوزه مربوطه خواست تا با جدیت از این طریق مشکلات مسکن مددجویان این شهرستان را برطرف کند.

وی همچنین پیگیر مشکلاتی از قبیل انشعابات آب، برق و گاز، تعمیرات، ساخت و ساز مسکن مددجویان و بازپرداخت اقساط وام‌های مددجویی و اشتغال از حوزه‌های مربوطه شد و آنان را جهت مرتفع شدن در دستور کار قرار داد.

فرهادی در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع گفت: سعی کنیم در همه‌ی حوزه‌ها جواب‌دهی مددکارانه و مسئولانه به ارباب رجوع داشته باشیم و با در نظر گرفتن قوانین و بخشنامه‌های کمیته امداد به مراجعه‌کنندگان پاسخ دهیم و شأن و عزت نفس مددجویان را حفظ کنیم و برای آنها احترام قائل شویم.

فرهادی تعامل بیشتر با ادارات بویژه بانک‌ها در بحث اشتغال، خدمات اشتغال‌زایی به مددجویان، اجرای برنامه‌های کوتاه مدت، سرعت بخشیدن به کارها، فراهم کردن زمینه ارتباط پیوسته با خیرین و جذب حامیان برای ایتام بدون حامی و افراد دارای یک حامی را خواستار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول