اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره خبر داد

پرداخت 778 میلیون ریال وام به مددجویان خرم‌دره‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از پرداخت 778 میلیون ریال وام به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد.

پرداخت 778 میلیون ریال وام به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در ارائه خدمات به مددجویان این نهاد توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش با اشتغالزایی برای آنهاست.

وی با اشاره به اینکه از زمان تاسیس کمیته امداد خرم‌دره اقدامات مطلوبی در زمینه توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان این نهاد انجام شده است، اضافه کرد: پرداخت وام‌های اشتغالزایی از سوی کمیته امداد در رشته‌های مختلف شغلی صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره همچنین با اشاره به اینکه وام‌های اشتغالزایی پرداختی از سوی کمیته امداد در زمینه‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی است، اضافه کرد: این وام‌ها از محل اعتبارات خود کمیته امداد و یا از محل منابع بانکی پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری نیز وام‌های کمیته امداد به مددجویان این نهاد پرداخت شده است، اضافه کرد: در طول این مدت 20 وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد خرم‌دره پرداخت شده است.

احمدی با اشاره به اینکه این وام‌ها از محل منابع امداد به مددجویان کمیته امداد خرم‌دره پرداخت شده است، اضافه کرد: در راستای پرداخت این وام‌ها 778 میلون و 384 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: وام‌هایی که در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است در زمینه‌های مختلف شغلی از جمله کشاورزی، صنایع دستی، دامپروری و خدمات بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پرداخت وام‌های اشتغالزایی آثار و نتایج مثبتی در زندگی افراد دارد، اضافه کرد: پرداخت این وام‌ها موجب افزایش اعتماد به نفس مددجویان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان تنها یکی از اهداف پرداخت وام‌های اشتغالزایی به آنها است، ادامه داد: یکی از اهدافی که کمیته امداد در راستای پرداخت وام‌های اشتغالزایی دنبال می‌کند، شکوفاسازی استعدادهای مددجویان در رشته‌های شغلی مختلف است.

احمدی با اشاره به اینکه کمیته امداد در پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مددجویان استعداد و مهارت‌‌های آنها را در نظر می‌گیرد، اضافه کرد: خوشبختانه با بستر سازی صورت‌گرفته طرح‌های اشتغالزایی که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، به صورت کارشناسی شده بوده و بر اساس مهارت و توانایی است که مددجویان دارند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان واجد شرایط اجرای طرح‌های اشتغالزایی افزود: این اقدام نیز در راستای ارتقای سطح مهارت مددجویان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول