اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ابهر خبر داد

احداث مسکن برای خانوارهای مددجوی بالای 2 نفر در ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: برای همه خانوارهای مددجوی بالای دو نفر ابهری مسکن احداث شده است.

احداث مسکن برای خانوارهای مددجوی بالای 2 نفر در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، محسن داودی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر در راستای حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد در قالب سرفصل‌های ختلف حمایتی انجام می‌شود، اضافه کرد: اشتغالزایی برای جامعه هدف، تامین مسکن برای خانوارهای مددجو، ارائه خدمات فرهنگی در زمینه ارتقای سطح فرهنگی خانوارهای زیر پوشش این نهاد از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد ابهر در زمینه حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد تامین مسکن برای خانوارهای مددجو است، اضافه کرد: این امر در قالب درجاسازی، بهسازی و نوسازی منازل مسکونی مددجویی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد ابهر در راستای تامین مسکن برای خانوارهای زیر پوشش این نهاد با شناسایی خانوارهایی که فاقد مسکن هستند و یا منازل مسکونی آنها نیاز به تعمیر و در جاسازی دارد، نسبت به ساخت مسکن برای آنها اقدام می‌کند.

داودی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون برای خانوارهای بالای دو نفر مددجوی ابهری مسکن مقاوم ساخته شده است، افزود: همه منازل مسکونی که برای مددجویان کمیته امداد ساخته می‌شود، بر اساس استانداردهای روز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اقدامات کمیته امداد در زمینه عمرانی محدود به ساخت واحدهای مسکونی نیست، اضافه کرد: اقدام به ساخت سرویس‌های بهداشتی برای منازل مسکونی مددجویی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون نیز کمیته امداد ابهر نسبت به ساخت سرویس‌های بهداشتی برای مددجویان این نهاد کرده است و از این طریق بخشی از مشکلات مددجویان را در زمینه عمرانی حل کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف کمیته امداد در راستای ساخت واحدهای مسکونی محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: کم‌کردن فاصله طبقاتی نیز از دیگر اهداف کمیته امداد در این زمینه است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول