اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی خبر داد

پرداخت کمک‌هزینه درمان 124 هزار مددجو در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال کمک هزینه درمان 124 هزار و 725 نفر از مددجویان آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.

پرداخت کمک‌هزینه درمان 124 هزار مددجو در آذربایجان‌غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمک‌هزینه این تعداد از مددجویان استان در سال جاری 81 میلیارد و 279 میلیون و 153 هزار ریال بود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در راستای کمک به نیازمندان و پرداخت بخشی از هزینه درمان آنها اقدام می‌کند، تصریح کرد: بخشی از این کمک‌ها از طریق کمک‌های مردمی انجام می‌گیرد.

حسین‌زاده با بیان اینکه بخش دیگری از این کمک‌های از طریق مرکز دریافت می‌شوند، افزود: در سال جاری 267 میلیارد و 771 میلیون و 932 هزار ریال از طریق کمک‌های دریافتی مرکز جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: علاوه بر این 61 میلیارد و 440 میلیون و 801 هزار ریال از طریق کمک‌های مردمی خاص و صدقات در استان جمع‌آوری شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه بخش عمده‌ای از کمک‌ها از طریق جمع‌آوری صدقات جمع‌آوری می‌شوند، گفت: برای اینکه کمیته امداد استان بتواند بر روی منابع موجود برای کمک به مددجویان تکیه کند، نیازمند همکاری هر چه بیشتر مردم هستیم.

وی با اشاره به کمک افراد خیر و نیکوکار برای پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران، اظهار داشت: در بسیاری از موارد بیمارستان‌ها و نهادهایی که به نوعی در بحث امور خیریه فعالیت دارند نیز کمک‌حال کمیته امداد در کمک به محرومان هستند.

حسین‌زاده ادامه داد: در این میان خیران نیز همراه با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در دستگیری از نیازمندان همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول