اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

برگزاری اردوهای یک هفته‌ای برای 458 دانش‌آموز مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از برگزاری اردوهای یک هفته‌ای برای 458 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

برگزاری اردوهای یک هفته‌ای برای 458 دانش‌آموز مددجوی زنجانی

محمدرضا صراطی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اهدافی که در برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی دنبال می‌شود، افزایش امید به زندگی و آینده و ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین جامعه هدف است.

وی همچنین احصا مشکلات روحی و رفتاری و برنامه‌ریزی به منظور حل مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان، دختران در آستانه ازدواج را نیز از دیگر اهداف این اردوها عنوان کرد و افزود: بالابردن روحیه تعاون و همکاری در بین دانشجویان و دانش‌آموزان و همچنین شناسایی استعدادهای درخشان نیز از اهداف برگزاری اردوها است.

سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری برای 458 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان اردوهای یک هفته‌ای به صورت کشوری منطقه‌ای و استانی در قالب برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شده است، اضافه کرد: برای برگزاری این اردوها اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال هزینه‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای بهره‌گیری از امکانات سایر سازمان‌ها و نهادها نیز 300 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان به کانون سایر دستگاه‌های استان معرفی شده و در این راستا مبلغ 25 میلیون و 180 هزار ریال هزینه شده است.

صراطی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش شغلی و تحصیلی برای 174 نفر از جامعه هدف کمیته امداد افزود: برای برگزاری این همایش‌ها نیز مبلغ 10 میلیون ریال اعتبار هزینه‌شده است.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان و دانشجویان کمیته امداد استان زنجان در کنکور سراسری نیز با یکی از موسسات علمی استان قرار داد منعقد‌شده و برای شرکت 480 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در آزمون‌های چند مرحله‌ای مبلغ 47 میلیون ریال اعتبار هزینه‌شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول