اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

مطالعه مهم‌ترین شاخص توسعه‌یافتگی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی مطالعه را مهم‌ترین شاخص توسعه‌یافتگی کشور عنوان کرد.

مطالعه مهم‌ترین شاخص  توسعه‌یافتگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در جمع اعضای کتابخانه‌های خراسان جنوبی اظهارکرد: سرانه مطالعه کشور با توجه به پیشنه فرهنگی ایرانیان مناسب نبوده و افزایش این سرانه نیازمند اجرای برنامه‌های بنیادین است.

وی افزود: با توجه به سند چشم‌انداز بیست ساله کشور در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ارتقای شاخص‌های مطالعه انجام شده است که می‌تواند کشور را در مسیر دست‌یابی به توسعه پایدار هدایت کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی، مطالعه را یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی عنوان کرد.

گلرو ادامه داد: امروزه تمامی کشور‌های دنیا برای مطالعه به عنوان یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی اهمیت زیادی قائل هستند.

* جهش تولید علم در کشور نتیجه توسعه شاخص‌های مطالعه است

وی با بیان اینکه مطالعه یکی از مهم‌ترین ابزارهای تولید علم در کشورها محسوب می‌شود، تصریح کرد: جهش تولید علم در کشور نتیجه مستقیم توسعه شاخص‌های مطالعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از زمان تشکیل نهضت مطالعه مفید در کشور روند مطالعه در میان دانشگاهیان رشد چشمگیری داشته و این در حالی است که این روند در میان عموم مردم گسترش چندانی نیافته است.

گلرو با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی پس از تشکیل کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید دستگاه‌های اجرایی روند مطالعه را در میان کارکنان خود گسترش داده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود طی یکسال آینده سرانه مطالعه در میان کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان رشد چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول