اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌جنوبی صورت می گیرد

260 برنامه آموزشی برای کارکنان نهادهای اجرایی در سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی از پیش بینی 260 برنامه آموزشی برای کارکنان نهادهای اجرایی در سال جاری خبر داد.

260 برنامه آموزشی برای کارکنان نهادهای اجرایی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو عصر امروز در گردهمایی مسئولان آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: این گردهمایی به منظور توانمندسازی و ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت کارمندان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزایش اثر بخشی و کارایی در ارائه خدمات دولتی از طریق توسعه دانش و مهارت‌های متصدیان مشاغل، ارتقای سطح کیفی سرمایه انسانی بخش دولتی از طریق افزایش سطح توانایی دانش و مهارت کارمندان دولت، افزایش سطح باور و اعتقادات کارکنان و مدیران نسبت به ارزش‌های اسلامی، توسعه آگاهی‌های عمومی کارمندان دولت در ابعاد مختلف فرهنگی را از هدف‌های کلان آموزش کارمندان دولت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی توانمندسازی و توسعه مدیران برای ایفای مؤثر نقش‌ها و وظایف مدیریتی، آماده سازی کارمندان دولت از بعد دانش، مهارت و شایستگی شغلی برای ارتقا به رده‌های شغلی بالاتر، توسعه اخلاق اسلامی و فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش‌های انسانی و کرامت انسانی و بهبود روابط انسانی و روزآمد سازی و ارتقای سطح دانش، مهارت و نگرش معنوی و بصیرتی کارمندان را از دیگر هدف‌های کلان آموزش کارمندان دولت عنوان کرد.

گلرو ایجاد نگرش راهبردی و همسوسازی برنامه‌های توانمندسازی و توسعه منابع انسانی با اهداف راهبردی سازمان، ایجاد یکپارچگی و تعامل بین عناصر فرآیند آموزش به عنوان رویکرد فرآیندی تعاملی، ایجاد تناسب بین برنامه‌ها و فرصت‌های آموزشی و یادگیری با نیازهای آموزشی شغلی و سازمانی، ایجاد انگیزه خودسازی و رشد معنوی، مادی، مهارتی و دانشی کارکنان به صورت خود کنترلی را از راهبردهای آموزش کارمندان دولت برشمرد.

وی ارتقای سطح باور و اعتقاد مدیران به توانمندسازی و ارتقای سرمایه انسانی از طریق آموزش، افزایش اثر بخشی برنامه‌ها و فرصت‌های آموزشی و یادگیری در سطوح مختلف و استفاده از منابع و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در تعیین و تأمین خدمات آموزشی را از دیگر راهبردهای آموزش کارمندان دولت دانست.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول