اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

حرکت به سمت شهر الکترونیک ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برای توسعه شاخص‌های شهرنشینی باید به سمت شهر الکترونیک حرکت کنیم.

حرکت به سمت شهر الکترونیک ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، محمدرضا گلرو در بازدید از اتاق کنترل ترافیک و سامانه نظارت تصویری شهرداری بیرجند اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف می‌توان تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی برای توسعه سامانه نظارت تصویری منعقد شود.

شهردار بیرجند نیز در این بازدید با ارائه توضیحاتی در ارتباط با سامانه نظارت تصویری گفت: این سامانه با هزینه‌ای معادل 160 میلیون تومان اجرا شده است.

محمدجواد وحدتی‌فرد با اشاره به اینکه سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سامانه نظارت تصویری آماده شده‌اند، افزود: با بودجه موجود توانسته‌ایم سه دوربین نظارت در مکان‌های میدان امام، چهارراه جوادیه و چهارراه انقلاب راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پایه کار آماده است، گفت: این بستر فراهم شده و فقط لازم است که دوربین‌های بیشتری در اتاق کنترل ترافیک نصب شوند.

شهردار بیرجند تصریح کرد: علاوه بر سیستم‌های نظارت تصویری، این پکیج قابلیت نصب سیستم‌های سرعت‌سنج، نرم‌افزار تشخیص اتوماتیک پلاک خودروها، سیستمهای هوشمند مرکزی، تابلوهای پیام نمای خبری، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و سیستم ترددشمار را دارا است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول