اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

دستاوردهای دولت نهم و دهم غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دستاوردهای دولت نهم و دهم غیرقابل انکار برای دوست و دشمن است.

دستاوردهای دولت نهم و دهم غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در طول تاریخ رخ داده و توانسته مسیر خودش را به خوبی باز کند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان وقتی روند 33 ساله انقلاب اسلامی را تحلیل می‌کنند اعتقاد دارند که یک تحول عظیمی در کشور رخ داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پایه بسیاری از موقعیت‌هایی که امروز اتفاق افتاده در زمان جنگ بوده است، گفت: مجموع این جریانات منجر به این شد که دولتی از دل مردم همانند دیگر دولت‌های اسلامی با شعار ما می‌توانیم تحول بزرگی را در کشور ایجاد کند.

گلرو با اشاره به اینکه اتفاقات انجام شده در طول دولت نهم و دهم غیرقابل انکار برای دوست و دشمن است، گفت: وظیفه رسانه‌ها است تا رسالت تاریخی خود را در خصوص این استان به ویژه در راستای شناسایی و معرفی قابلیت‌های استان انجام دهند.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم در طول هفت سال گذشته سنگ بنای تفکر جدیدی را در طول این دولت ایجاد کرده است، اظهار داشت: صد سفر در کنار کارهای اجرایی دولت از بزرگترین اقدامات دولت نهم و دهم بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای استانی همزمان با یکصدمین سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی افزود: همزمان با این نمایشگاه در مشهد، در مرکز استان نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای سفر هیئت دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول