اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون استاندار خراسان جنوبی:

ادامه شتاب کشور به دست دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: ادامه حیات رو به جلو و شتاب کشور به دست دانش‌آموزان است.

ادامه شتاب کشور به دست دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر امروز در جمع دانش‌آموزان شهرستان بیرجند اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی در مسیر رسیدن به خودکفایی کامل در ابعاد مختلف حرکت می‌کند.

وی افزود: امروز وجود امنیت و جایگاه شایسته کشور ایران در جهان مرهون تلاش ملت ایران، خون شهدا و رهبری امام‌‌خمینی (ره) است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جوانان این مرز و بوم با تلاش‌های خود استکبار جهانی را به شدت عصبانی کرده‌اند، گفت: دانش‌آموزان باید با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان باری دیگر توطئه دشمنان را خنثی کنند.

 

*در روز 13 آبان بسیاری از توطئه‌های آمریکا شکسته شد

گلستانی‌فرد به به وقایع 13 آبان اشاره و تصریح کرد: در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بسیاری از توطئه‌های این کشور با شکست مواجه شد.

وی از وجود 36 هزار شهید دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: شهدا و رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی 13 آبان را روز ابراز نفرت و انزجار از استکبار نامید و گفت: این روز برای همیشه باید زنده نگه داشته شود.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه این روز وقایع مهمی را در دل خود جای داده، افزود: 13 آبان ماه روز تبعید امام (ره)، روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی تصریح کرد: ملت ایران هرگز از اصول و ارزش های انقلابی خود و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) عقب نشینی نمی‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: 13 آبان روزی فراموش‌نشدنی است که در حافظه تاریخی مردم سرفراز ایران تا ابد باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول