اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان‌جنوبی

پد بالگرد و مجتمع انبارهای امدادی نهبندان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی کلنگ پروژه پد‌بالگرد و مجتمع انبارهای امدادی نهبندان بر زمین زده شد.

پد بالگرد و مجتمع انبارهای امدادی نهبندان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه پد بالگرد و مجتمع انبارهای امداد و نجات شهرستان نهبندان اظهار داشت: در سال‌جاری مبلغ 120 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و ستاد بحران برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.

حسین رضایی با بیان اینکه برای پد بالگرد نیز امسال مبلغ 20 میلیون تومان و در سال گذشته مبلغ 15 میلیون تومان اختصاص یافت، تصریح کرد: 15 میلیون تومان اعتبار سال گذشته را برای خرید آهن‌آلات و میلگرد هزینه کردیم.

وی ساخت پد بالگرد و مجتمع انبارهای امدادی شهرستان را در زمینی به مساحت 9 هکتار عنوان کرد و افزود: ایجاد این‌چنین طرحی با توجه به وقوع زلزله‌های نسبتاً زیاد در شهرستان و جاری شدن سیل در نهبندان ضروری ارزیابی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان ادامه داد: مجوز ایجاد این پروژه طی سفر چهارم هیئت دولت به شهرستان و با پیگیری‌های وزیر معین (وزیر دفاع) در نهبندان صادر شده است.

رضایی یادآور شد: در این مجموعه دو سوله هر کدام به متراژ 430 مترمربع برای خدمات‌رسانی به آسیب ‌دیدگان در زمان وقوع حادثه ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اختصاص اعتبار قابل ملاحظه‌ای از طرف فرماندار نهبندان به این پروژه سعی می‌کنیم تا اعتبارات خوبی را از جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی جذب کنیم.

رئیس ستاد بحران شهرستان نهبندان نیز در این مراسم گفت: نهبندان یکی از شهرهای محروم و مرزی خراسان‌جنوبی به شمار می‌رود و با وجود بادهای 120 روزه و توفان‌های شدید، زلزله و سیل باید به فکر آینده باشیم تا حوادث و بلایای طبیعی خساراتی جانی و مالی را برای افراد دربر نداشته باشد.

حسین شرافتی‌راد تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال‌احمر شهرستان در بیشتر مواقع و فصول سال خدمات خویش را علاوه بر پوشش شهر به محورهای سیستان و بلوچستان و کرمان گسترش می‌دهد، باید با این‌چنین شرایطی پد بالگرد و مجتمع انبارهای امدادی را در نهبندان احداث کنیم.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر تاکنون در سطح شهرستان خدمات انسانی و بشردوستانه خویش را به نحو احسن ارائه کرده و جای دارد که به این نهاد بیش از گذشته توجه شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول