اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

فضای کاذب اقتصاد با تدابیر اتخاذ شده از بین می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان با تدابیری که اتخاذ می‌کنند فضای کاذب فعلی که در اقتصاد کشور و استان به وجود آمده را از بین می‌برند.

فضای کاذب اقتصاد با تدابیر اتخاذ شده از بین می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، علی‌محمد گلستانی‌فرد در شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی به سال پایانی فعالیت دولت دهم اشاره و اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان تا آخرین لحظه در راستای رسیدگی به مشکلات در صحنه هستند و هیچ‌گاه با وارد شدن به فضای سیاسی از مردم غافل نمی‌شوند.

وی اطلاع‌رسانی را یکی از مهم‌ترین راه‌های تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه دانست و تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید خدمات و اقدامات انجام شده در حوزه تحت مدیریت خود را به صورت هدف‌دار و برنامه‌ریزی شده به مردم ارائه کنند تا ضمن تنویر افکار عمومی بتوان در راستای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان تلاش کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی فضای به وجود آمده فعلی در اقتصاد کشور را فضایی کاذب و هدف‌دار از سوی دشمنان نظام و انقلاب در داخل و خارج دانست و افزود: در حال حاضر آمریکا و برخی کشورهای غربی با استفاده ابزاری از رسانه‌ها برای رسیدن به اهداف شوم خود از جمله اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی استفاده می‌کنند.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه در حال حاضر جامعه ما در هجوم اطلاعاتی و خبری به منظور تشویش افکار عمومی قرار دارد، گفت: در این حالت وظیفه مسئولان است که با روشنگری و تنویر افکار عمومی در تمامی حوزه‌ها و بخش‌ها به مقابله با این تهاجم اطلاعاتی بروند و از طرق مختلف این تهدیدات را از بین ببرند.

وی مهم‌ترین جبهه نبرد ایران با دنیای استکبار را نبرد اقتصادی دانست و افزود: در حال حاضر دشمن از تمامی توان خود در جبهه اقتصادی برای مایوس کردن مردم و نیز ایجاد روحیه ترس از آینده در جامعه استفاده می‌کند که رسالت همه ما این است که در این نبرد با قدرت وارد شده و مردم را امیدوار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش دیگری از اطلاع‌رسانی در مواقع بحران و بروز حادثه است، گفت: در زمان وقوع حادثه و یا بحران، اطلاع‌رسانی و هدایت افکارعمومی بسیار مهم و حائز اهمیت است که این امر در دو بخش باید برنامه‌ریزی و انجام شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول