اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌جنوبی صورت می‌گیرد

تبدیل وضعیت 500 نفر از نیروهای قراردادی شاغل به استخدام پیمانی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تعداد 510 نفر از نیروهای قراردادی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان به استخدام پیمانی دولت درمی‌آیند.

تبدیل وضعیت 500 نفر از نیروهای قراردادی شاغل به استخدام پیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو صبح امروز در جمع خبرنگاران خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در چارچوب ضوابط قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره (3) ماده (5) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی و به استناد تبصره (2) ماده (5) قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبات کارگروه انتقال از تهران صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: نیروهای قراردادی داوطلب واجد شرایط دستگاه‌های اجرایی استان خراسان‌جنوبی به تعداد 510 نفر مطابق با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و سهمیه ابلاغی با شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ 23 اسفندماه 90 در جراید عمومی و سایت استانداری اطلاع‌رسانی شده از قراردادی به پیمانی در پست‌های بلاتصدی تعداد 35 دستگاه اجرایی تبدیل وضعیت می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: این تعداد سهمیه ویژه کارکنان قراردادی انتقالی از تهران به خراسان‌جنوبی و هم‌چنین از ستاد استان به شهرستان‌های تابعه استان است.

گلرو افزود: این نیروها پس از شرکت در آزمون استخدامی که به زودی برگزار می‌شود براساس کسب حد نصاب نمره و امتیاز لازم و به شرط سپردن تعهد 10 ساله خدمت و سکونت در محل درخواست شغل در شهرستان‌های تابعه استان به استخدام پیمانی دولت در می‌آیند.

وی گفت: تبدیل وضعیت سایر قراردادی‌های واجد شرایط استان بیش از سهمیه اختصاص یافته در این مرحله که شرایط احراز پست‌های سازمانی دستگاه‌ها را داشته باشند و در آزمون حد نصاب لازم را کسب کنند با مساعدت معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در مراحل بعدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول