اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

برتری بسیاری در زمینه نظامی نسبت به دشمن داریم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به پیشرفت‌های روز شمار ایران در مبحث دفاعی، گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که دشمن با تحمیل جنگ نظامی نمی‌تواند بر ما غلبه کند.

برتری بسیاری در زمینه نظامی نسبت به دشمن داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا گلرو ظهر امروز در جمع مسئولان استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: قدرت‌های جهانی قبل از انقلاب به ایرانیان به عنوان افرادی که پول داشته ولی هیچ مهارت و دانشی ندارند، نگاه می‌کردند که هم اینک نیز این نگاه به خیلی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس وجود دارد.

وی ادامه داد: اما اینک دنیا به ایران به عنوان یک کشور تاثیرگذار منطقه‌ای و جهانی نگاه می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور ابراز داشت: همین موضوع که قدرت‌های جهانی به فکر ترور دانشمندان ما افتاده‌اند، نشانه‌گر این است که نگاه جهان به مردم ایران نسبت به قبل از انقلاب تغییر کرده است.

گلرو با اشاره به این موضوع که در گذشته ایران نقشی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای و جهانی نداشت، بیان داشت: اما اینک با یک اشاره رهبر فرزانه و هوشمند انقلاب به این موضوع که جواب تحریم‌ها را در زمان خود خواهیم داد، قیمت جهانی نفت دچار نوسان می‌شود.

وی ادامه داد: یک زمانی شاه، نوکر حلقه به گوش آمریکا در منطقه بود و به این که ژاندارم آمریکا است افتخار می‌کرد، اما اینک گوش آمریکا در دستان پرتوان ملت و رهبری ایران قرار دارد.

* اقتدار ایران، برای ملت و دولت مسئولیت‌آور است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: البته این قدرت و اقتدار برای ملت مسلمان ایران مسئولیت‌آور است زیرا که کوچکترین کوتاهی و انحراف از مسیر انقلاب برای دشمن به عنوان یک پیروزی به حساب می‌آید.

گلرو با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: وجود دو مؤلفه امام و مردم لازمه به پیروزی رسیدن هر قیامی است که این دو در زمان رهبری امام خمینی با هم منزوج شده و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: علت این که بسیاری از کشورهای منطقه به پیروزی دست نمی‌یابند نیز عدم وجود رهبری مقتدر در رأس قیام‌های آنان برای هدایت و تعیین مسیر انقلاب است.

گلرو اضافه کرد: زمانی که امام راحل فرمودند که انقلاب را به تمامی کشورهای دنیا صادر می‌کنیم، خیلی از دولت‌های غربی وقت موضع‌گیری کرده و ایران را به جنگ طلبی متهم کردند.

وی افزود: اما آنها نمی‌دانستند که انتقال عدالت‌طلبی و آزادی نیازی به جنگ و کشورگشایی ندارد، بلکه هر شخصی نیاز به این دو مؤلفه که از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی هستند را در خود حس می‌کند.

* طبق پیش‌بینی امام، پیام انقلاب صادر شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: الان می‌بینیم که پیام انقلاب به کشورهای منطقه صادر شده است.

گلرو با اشاره به نقشه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف بین کشورهای منطقه، ابراز داشت: دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلاف فرصت را برای استفاده خود آماده کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای بحرانی نشان دادن اوضاع کشور گفت: آنها با بحرانی نشان دادن شرایط امیدوار هستند که حکومت و مردم در مقابل یک دیگر بایستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: اما آنها به این نکته توجه نکرده‌اند که مردم ایران تحت تاثیر القائات آنان قرار نمی‌گیرند زیرا که حکومت را از آن خود می‌دانند و در ایران نظام و مردم و حکومت با هم همگام و همراه هستند.

گلرو با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی، گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، هرگاه که می‌خواسته‌ایم در یک عرصه حرکتی عظیم داشته باشیم، عنوان جهاد را برای آن در نظر می‌گرفته ایم.

وی افزود: این بدان معنا است که در پایان سال باید یک حرکت عظیم و جهاد گونه در عرصه اقتصادی کشور اتفاق افتاده باشد.

* راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس از امتحانات مردم ایران است

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به جنگ تحمیلی، ابراز داشت: دنیای غرب که از قدرت روز افزون ایران هراسناک شده بود، جنگی به سرکردگی صدام را بر کشور ما تحمیل کرد.

وی ادامه داد: این جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ بین ایران و تمامی قدرت های شرق و غرب دنیا بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: رابطه عاطفی بین مردم ایران و عراق و جایگاه بالای ایران در عراق از جمله دلایلی است که نشان می‌دهد که مردم عراق مجبور به تحمیل این جنگ به ایران شدند.

گلرو با اشاره به راهپیمایی و انتخابات پیش رو، آنها را جزو امتحانات مردم ایران دانست و افزود: لحظه‌ای تغافل کافی است تا دشمن به نظام ما ضربه بزند.

وی با اشاره به جنگ نرم و تبلیغاتی دشمن، گفت: اینک خاکریز دشمن در داخل کشور قرار دارد و باید تک تک افراد جامعه سردار جنگ باشند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول