اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر محقق شد

افتتاح ساختمان مجمع و اتحادیه صنفی نهبندان

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در پنجمین روز از دهه فجر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ساختمان مجمع و اتحادیه صنفی نهبندان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان مجمع و اتحادیه صنفی نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس مجمع امور صنفی نهبندان صبح امروز در آیین بهره‌برداری از ساختمان مجمع و اتحادیه‌های صنفی شهرستان نهبندان اظهار داشت: زمین موردنیاز برای ایجاد ساختمان این نهاد در سال 83 توسط شهرداری به مجمع امور صنفی نهبندان واگذار شد.

عزیز شیبک با بیان اینکه عملیات ساخت این ساختمان از سال 89 آغاز و هم‌اکنون به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بالغ بر 190 میلیون تومان است.

وی مساحت زمین ساختمان را 440 مترمربع و اعیان 500 مترمربع عنوان کرد و افزود: ساختمان مجمع و اتحادیه صنفی نهبندان در دو طبقه ساخته شده است.

رئیس مجمع امور صنفی نهبندان یادآور شد: تمامی اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح از محل درآمد حق عضویت واحدهای صنفی شهرستان تأمین شده است.

شیبک، در ارتباط با عملکرد این نهاد طی سال‌های گذشته اظهار داشت: مجمع امور صنفی نهبندان در سال 79 با زیر مجموعه شش اتحادیه و حدود 400 واحد صنفی فعالیت خویش را آغاز کرد.

وی ادامه داد: طی سالیان اخیر با مدیریت مجمع و اتحادیه‌ها و پشتیبانی اداره صنعت، معدن و تجارت تعداد اتحادیه‌های شهرستان به رقم 10 و زیر مجموعه واحدهای صنفی نیز به تعداد یک‌ هزار و 300 واحد فعال رسیده است.

رئیس مجمع امور صنفی نهبندان از کسب رتبه هشتم این نهاد در بین 303 مجمع فعال کشور در سال‌جاری خبر داد و گفت: مجمع امور صنفی شهرستان توانسته از سال 85 تاکنون مقام برتر را در بین مجمع‌های امور صنفی خراسان‌جنوبی کسب کند.

شیبک تصریح کرد: هم‌چنین این نهاد در تمامی جشن‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی کار فضاسازی خیابان‌ها و بازار را انجام داده است.

وی اصناف و بازار را از مکان‌های مؤثر برای اشاعه و نهادینه ساختن فرهنگ اسلامی دانست و افزود: اصناف و بازاریان نقش بسزایی در مقابله با فرهنگ‌های غربی در جامعه ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول