اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

برای توسعه، بخش‌های اقتصادی باید فعال شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با استخدام شدن توسعه اقتصادی حل نمی‌شود، گفت: برای توسعه اقتصادی باید بخش‌های اقتصادی استان فعال شوند.

برای توسعه، بخش‌های اقتصادی باید فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در سال جاری چندین حماسه مهم در سطح کشور اتفاق افتاد، اظهار داشت: آخرین رویداد مهم برگزاری انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی بود که مردم با حضور گسترده خود بار دیگر اثبات کردند که هیچ وقت نظام خود را تنها نمی‌گذارند.

*رسانه پاک در خراسان‌جنوبی مصداق پیدا می‌کند

وی با بیان اینکه هنگامی پازل خدمت دولتمردان تکمیل می‌شود که اطلاع رسانی شفاف و دقیق صورت بگیرد، ادامه داد: اصحاب رسانه خراسان‌جنوبی همیشه همراه و همدل بوده و مصداق رسانه پاک هستند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی منابع انسانی را موتور محرکه اقتصاد دانست و گفت: سند جامع منابع انسانی در تمامی کشور و خراسان‌جنوبی تدوین شده است.

گلرو تصریح کرد: بر اساس سند جامع منابع انسانی، نیازمندی‌های دستگاه اجرایی به نیروهای انسانی بر مبنای شناسایی آینده این دستگاه‌ها و تمهیداتی است که در ساختار تصمیمات کشوری و استانی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با اثبات مشکلات موجود در تشکیلات اجرایی استان مساعدت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور مبنی بر اخذ یک هزار پست سازمانی از سر جمع پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی را اخذ کنیم.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی اظهار داشت: پس از اخذ این مساعدت از محل این پست‌ها تشکیلات اداری دو شهرستان جدید خوسف و حاجی آباد زیرکوه تشکیل می‌شود.

*در خراسان‌جنوبی 2500 پست بلا تصدی وجود دارد

گلرو با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان جنوبی 2 هزار و 500 پست بلا تصدی است، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت و نظام در بحث کوچک سازی بدنه نظام واگذاری خدمات به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه استراتژی در حوزه منابع انسانی بر توسعه نیروی انسانی نیست، گفت: در این زمینه دنبال این هستیم تا کمبودها را جبران کنیم.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه استخدام شدن یک راه حل برای موضوع اشتغال نیست، اذعان داشت: محور توسعه خراسان جنوبی داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که این نیرو باید بتواند در بخش اقتصادی استان تحول ایجاد کند.

گلرو یادآور شد: جهاد اقتصادی زمانی اتفاق می‌افتد که حضور فعال در عرصه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول