اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد

85 میلیارد تومان درآمدهای مصوب خراسان جنوبی در سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی درآمد مصوب سال جاری را 85 میلیارد و 575 میلیون تومان عنوان کرد.

85 میلیارد تومان درآمدهای مصوب خراسان جنوبی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: درآمدهای مصوب استان در سال گذشته 60 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است که امسال 41 درصد افزایش یافته است.

وی به وضعیت موجود کشور در بحث اعتبارات جاری اشاره کرد و افزود: در وضعیت فعلی باید از محل اعتبارات جاری موارد اجتناب‌ناپذیر پرداخت شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی باید 29 صدم درصد درآمد کل کشور را تامین کند، تصریح کرد: میانگین درآمد خانوارهای شهری و روستایی خراسان جنوبی از میانگین کشوری پایین‌تر است.

امینی از اختصاص 2 درصد اعتبارات کل کشور به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: خراسان جنوبی در کسری عملکرد جذب نخستین استان کشور است که 15 درصد کسری عملکرد داشته است.

وی ادامه داد: در پنج ماه نخست امسال باید 35 میلیارد و 700 میلیون تومان از مجموع درآمدهای مصوب در استان جذب می‌شد که در این مدت 30 میلیارد و 400 میلیون تومان جذب شده است.

 

* 37 درصد منابع درآمدی خراسان جنوبی در خود استان تامین می‌شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی گفت: 37 درصد منابع درآمدی خراسان جنوبی در خود استان و 63 درصد از محل منابع ملی تامین می‌شود.

امینی پرداخت حقوق و فوق‌العاده کارکنان دولت، حق عائله‌مندی و اولاد، بیمه و خدمات بازنشستگان و پرداخت‌های کارکنان قراردادی را به ترتیب از اولویت‌های پرداخت اعتبارات جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول