اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

ایستگاه آتش‌نشانی شوسف افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در پنجمین روز از دهه فجر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی پروژه احداث و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی شوسف افتتاح شد.

ایستگاه آتش‌نشانی شوسف افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، شهردار شوسف ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه احداث و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی این شهر اظهار داشت: این طرح از ابتدای سال‌جاری آغاز و برای دهه فجر آماده بهره‌برداری شده است.

محمد محمدی با بیان اینکه احداث و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی یکی از نیازهای شهرداری شوسف و مردم این بخش به شمار می‌رفت، تصریح کرد: برای اجرای این طرح اعتباری معادل یک میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال از این اعتبار از محل اعتبارات داخلی شهرداری و 600 میلیون ریال دیگر از محل اعتبارات ستاد بحران تأمین شده است.

شهردار شوسف افزود: یک دستگاه کامیون آتش‌نشانی و یک دستگاه کامیونت امداد و نجات به منظور تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی شهر شوسف خریداری شده است.

محمدی اظهار داشت: با توجه به امکانات و ماشین‌آلات موجود در این ایستگاه آتش‌نشانی می‌توانیم بگوییم که تجهیزات این ایستگاه نسبت به سال گذشته و حتی اوایل سال‌جاری بیش از 500 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات موجود خویش در گذشته و هم‌اکنون در تمامی تصادفات جاده‌ای و حوادث داخل شهر و روستاها خدمات‌رسانی کرده و می‌کند، گفت: البته بیشتر این امکانات در راستای خدمت‌رسانی به سوانح جاده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سطح شهر و روستاها حادثه آن‌چنانی رخ نمی‌دهد.

شهردار شوسف کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات این نهاد عنوان کرد و افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی این ایستگاه آتش‌نشانی نیز از نیروهای داخلی شهرداری استفاده شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول