اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

ملت ایران تودهنی بزرگی در مبارزه اقتصادی به امریکا خواهد زد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز استکبار خسته از جنگ تن به تن به جنگ اقتصادی با ما روی آورده، اما آگاه باشد که ایران و مردم آن همچون 34 سال گذشته تودهنی بزرگی در این مبارزه اقتصادی نیز به امریکا خواهد زد.

ملت ایران تودهنی بزرگی در مبارزه اقتصادی به امریکا خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده‌قانع ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز در استان با محوریت شهید بهنام محمدی‌راد اظهار داشت: ایران اجازه نمی‌دهد کشوری که حتی یک لوله نفتی هم ندارد به ما که سرشار از نعمات نفتی هستیم قلدری کند چرا که دوران حکومت غرب بر ایران 34 سال پیش به سر آمده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش‌آموزان در 13 آبان نقطه عطف در تاریخ ما و درسی فراموش نشدنی برای استکبار بود، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان ما نه از روی شور و احساس بلکه با منطق شعور و بصیرت راهی میدا‌ن‌های جنگ شدند و مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حاصل این شهادت‌های مظلومانه را انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس و عملیات‌های بزرگی همچون بیت‌المقدس و فتح خرمشهر به ما ثابت کرد که جوانان ایران در راه ولایت فقیه و دفاع از آن سر از پا نمی‌شناسند و امروز هم اگر رهبر فرمان دهد گوش به فرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس تنها با تکیه بر ایمان در برابر عراق تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم، گفت‌: ما در شلمچه بیش از 90 تیپ اسیر داشتیم و این نشان می‌داد که همه دنیا علیه ما به پا خاسته‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در تاریخ کشور ما حرکت‌های بی‌نظیری برای حفظ استقلال منطقه صورت گرفته، تاکید کرد: امروز دیگر دوران سیطره غرب در ایران به سر آمده و اجازه نمی‌دهیم امریکا و فرانسه بار دیگر در منطقه نقش آقابالاسر بازی کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: امروز استکبار خسته از جنگ تن به تن به جنگ اقتصادی با ما روی آورده، اما آگاه باشد که ایران و مردم آن همچون 34 سال گذشته تودهنی بزرگی در این مبارزه اقتصادی نیز به امریکا خواهد زد پس بهتر است بیش از این خود را در منطقه خوار و خفیف نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابازاده‌قانع عنوان کرد: امروز دانش‌آموزان ما در مدرسه نه تنها علم بلکه عمل را نیز می‌آموزند و به شما اطمینان می‌دهند که اگر امریکا قصد کوچک‌ترین تحرکی را داشته باشد همین دانش‌آموزان ما همچون محمدی‌راد، فهمیده و بالازاده قلم را کناری گذاشته و اسلحه به دست امریکا را از منطقه خواهند راند.

وی به تحریم شبکه‌های ایران از ماهواره هات‌برد نیز اشاره و اضافه کرد: آنها در واقع با گسترش اصل انقلاب مشکل دارند که شبکه‌های ما را قطع کرده و اجازه نمی‌دهند صدای ایران در جهان پخش شود، اما زهی خیال باطل که چراغ ایران را ایزد برافروخته و هر کس قصدخاموش کردن آ‌ن را داشته باشد محکوم به فناست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: امریکا در واقع نتوانست در جنگ مسلحانه با ما پیروز شود بنابراین به جنگ نرم که همان سست کردن بنیان‌های عاطفی و ارزشی جوانان ماست روی آورده و می‌خواهد ما در مقابل وی سر فرود آوریم، اما چنین چیزی امکان نخواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: آنها می‌خواهند دستگاه امام حسین (ع) را از ما بگیرند چرا که تاثیر‌گذاری آن را درک کرده‌اند اما همت جوانان ما و شوریدگی آنان در راه امام حسین (ع) چنین اجازه‌ای را به آنان نخواهد داد.

این مسئول یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور را گرامیداشت و عنوان کرد: همه این دانش‌آموزانی که شهید شدند الگوهای ممتازی برای ولایت‌پذیری ما هستند و آنها می‌خواهند در مقابل دشمن از نظام حفاظت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شهدای ما عقب‌نشینی نکردند چون اصول ما اصول ارزشی و دینی بود، اذعان داشت: با شعار هیهات من الذله حرکت خود را اجرایی خواهیم کرد و همه باید با تمام وجود در مقابل دشمن بایستیم و استکبار را عقب برانیم.

انتهای پیام/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول