اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار در مجلس:

ایران در اوج است نیاز به تمسک پای میزه مذاکره ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی آنقدر بزرگ و در اوج نقطه قوت است که در مقابل مسائل بین‌المللی به هر کسی تمسک نمی‌جوید و پای میز مذاکره با استکبار و در رأس آنها آمریکای نمی‌رود.

ایران در اوج است نیاز به تمسک پای میزه مذاکره ندارد

محمدرضا محسنی‌ثانی در چهارمین همایش هم‌اندیشی شوراهای اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: اگر در حال حاظر می‌بینیم که در وضعیت اجتماع مشکلات و نگرانی‌هایی دیده می‌شود، تنها دلیل آن عدم کفایت مدیریتی ما است در حالی که مسائل را می‌توان به نحو شایسته مدیریت کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با بصیرت‌افزایی گفت: اتکای بر کار کارشناسی، تعهد و تفکر، خرد جمعی، دشمن شناسی واقعی، جذب حداکثری و دفع حداقلی، سعی در تلاش و پیگیری برای همدلی، هماهنگی و وحدت، درک و رصد درست از وضعیت و در نهایت درست عمل کردن مانع پیشروی دسیسه‌های دشمن می‌شود البته انقلاب ما با همه فتنه‌ها و دسیسه ها همزاد شده است.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه ما باید به اصول و ا عتقادات خود پایبند باشیم، خاطرنشان کرد: بصیرت، تعبّد و تقیّد به ولایت است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی هیچ‌گاه پای میز مذاکره با استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار نمی‌رود چرا که اختلاف ما با آنها اختلافی دیدگاهی است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران آنقدر بزرگ و در اوج نقطه قوت قرار گرفته است که در مقابل مسائل بین المللی هر کسی به آن تمسک می‌جوید.

محسنی ثانی با تاکید بر حفظ این جایگاه در پرتو ولایت  مطلقه فقیه گفت: اگر تاکنون کشور  سوریه توانسته است در مقابل ظلم و جور نیروهای مخالف خودی و استکبار طاقت بیاورد تنها دلیل آن  تأسی از  ایران است.

وی با اشاره به اینکه مشکل دشمن انرژی هسته‌ای نیست، تاکید کرد: حقوق بشر ما چیز دیگری از حقوق بشر غرب و استکبار است بنابراین نمی‌توانیم پای مذاکره با آنان بنشینیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمان از صدر اسلام تاکنون شعب ابی طالب‌ها، سنگ بستن به شکم در جنگ خندق‌ها و ماه مبارک رمضان را قرن‌ها تجربه کرده‌اند، ادامه داد: تا ولایت هست سختی‌ها را به جان دل می‌خریم و تا پرچم اسلام بر اهتزاز است در مقابل هرگونه تحریمی می‌ایستیم و یک لحظه دست از حمایت ولی امر خود بر نمی‌داریم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول