اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

جوانان ایران اسلامی در سایه رهبری می‌توانند به سعادت برسند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت‌: جوانان و نوجوانان ایرانی اسلامی در سایه رهبری مقام عظمای ولایت می‌توانند به سعادت برسند.

جوانان ایران اسلامی در سایه رهبری می‌توانند به سعادت برسند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بهرام بیرانوند ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه سبک بالان بی‌ادعا که در دبیرستان دخترانه آسیه برپا شده است، گفت: جوانان و نوجوانان ایران باید همواره تلاش کنند، تا از وقت و عمر خود به بهترین شکل استفاده کنند و از این فرصت‌ها برای پیشرفت و موفقیت بهره ببرند.

وی بیان کرد: دشمنان امروز از همه ترفندها برای جوانان استفاده می‌کنند، زیرا دشمنان جوانان را در نظر گرفته‌اند و می‌خواهند که از این راه وارد شوند اما، همه نقشه‌های آنها نقش برآب شده است و در همه این زمینه‌ها با شکست روبرو شده‌اند.

بیرانوند اضافه کرد: دشمنان  تلاش دارند، تا با راه‌اندازی جنگ نرم بتوانند هویت جوانان ایران اسلامی را بگیرند اما، با هوش و درایتی که جوانان این مرز و بوم دارند، هرگز این برنامه آنان اجرا نمی‌شود و آنها مایوس در کار خود باقی می‌مانند.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد، به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی، نمایشگاه سبک بالان بی‌ادعا با حضور نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش بروجرد و جمعی از مسئولان بروجرد افتتاح شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول