اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

13 آبان حماسه بزرگ استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تظاهرات 13 آبان امسال با حضور گسترده و پرشور مردم بار دیگر به حماسه استکبارستیزی ملت‌ایران تبدیل می‎شود.

13 آبان حماسه بزرگ استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعدازظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان شهرستان شهرکرد اظهار داشت: ملت ایران همواره آگاه بود و به دلیل برخورداری از بصیرت و بینش بالا هیچ‌گاه در برابر مستکبران از خود ضعف نشان نداده است.

وی افزود: هرگاه دشمن قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد مردم بابصیرت کشور با بهره‌گیری از تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های پلید دشمن را نقش برآب می‌کنند.

گرجی با بیان اینکه تبعیت از فرامین ولایت رمز عبور کشور از توطئه دشمنان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: مردم کشور به خوبی می‌دانند عزّت دنیا و آخرت و نجات از توطئه‌های شیطان بزرگ، تبعیت از فرامین ولایت است و برهمین اساس همواره گوش به فرمان ایشان هستند.

وی پیوند سه قشر مهم و تأثیرگذار روحانیت، دانش‌آموزان و دانشجویان را در خلق حماسه بزرگ 13 آبان، بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: 13 آبان فرصت مغتنمی برای تقویت روحیه استکبارستیزی ملت قهرمان ایران و بازخوانی جنایات آمریکا و ایادی آنها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، شکسته‌شدن هیمنه ابرقدرت‌ها در ایران اسلامی را از برکات و پیامدهای 13 آبان دانست و گفت: ویژگی‌ خاص مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان امسال تقارن بزرگترین عید امت اسلامی یعنی عید سعید غدیر خم با این روز است که باید در برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های این روز از این فضای معنوی ایجاد شده نهایت بهره را برد.

گرجی، ویژگی دیگر 13 آبان امسال را وضعیت به وجود آمده برای مستکبرین و در رأس آنان آمریکای جنایتکار در پی اهانت به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص) دانست و خاطرنشان کرد: تظاهرات 13 آبان امسال با حضور همه اقشار باید بار دیگر تبدیل به حماسه دیگری از استکبارستیزی ملت‌ایران و اعلام برائت از این اقدام وقیحانه گردد.

مسئول ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان استان چهارمحال و بختیاری موج گسترده بیداری اسلامی و خیزش‌های عدالت‌طلبانه در کشورهای اروپایی که عرصه را بر استکبار جهانی و ایادی آنان تنگ کرده، الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: به برکت قیام امام راحل(ره) و خون شهدای مظلوم 13 آبان 1357 تحولی خاص در جوانان ایران اسلامی بوجود آمد به گونه‌ای که پیشرفت‌های چشمگیر جوانان ایران اسلامی در سال‌های اخیر موجب حیرت همگان شده است.

وی، اقدام شجاعانه دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در شکستن ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را موجب صدور پیام انقلاب اسلامی به دنیا دانست و گفت: این اقدام در معرفی ایران پس از انقلاب اسلامی به دنیا نقش ویژه‌ای داشت که همه معادلات جهانی را بر هم زد.

به گزارش فارس مراسم و تظاهرات ضد استکباری امسال در روز جمعه دوازدهم آبان‌ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود که این مراسم در شهرکرد مرکز استان رأس ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و پس از اقامه‌ی نماز دشمن‌شکن جمعه تظاهرات ضد استکباری از مقابل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان بوعلی سینا با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین واضحی استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول