اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 23 تکاور و ارشد نظامی آجا در استان البرز:

رزمایش ذوالفقار 91 اقتدار 33 ساله ایران را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 23 تکاور و ارشد نظامی آجا در استان البرز گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اقتدار 33 ساله انقلاب را ببینند و بدانند نیروهای مسلح ایران از قدرت ابتکاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

رزمایش ذوالفقار 91 اقتدار 33 ساله ایران را نشان می‌دهد

امیر سید‌کمال پیمبری امروز در حاشیه رزمایش عملیات متحرک هوایی ذوالفقار 91 که در نقاط عمومی تنگه حاجیان و منطقه ملهنی گیلانغرب برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده و دکتران نظامی جمهوری اسلامی ایران در مورد پدافند همه‌جانبه یگان‌های نیروهای زمینی همه ساله در کشور اقدام به تمرینات صحرایی می‌شود.

پیمبری ادامه داد: امروز عملیات واکنش سریع توسط تیپ 55 هوابرد و با همکاری هوانیروز قهرمان در منطقه غرب کشور برگزار شد.

وی افزود: هدف ما از برگزاری رزمایش پای کار آمدن نیروهای مقتدر ارتش است.

فرماندهی لشکر 23 تکاور و ارشد نظامی آجا در استان البرز با اشاره به اجرای رزمایش ذوالفقار 91 گفت: نیروهای واکنش سریع و هوابرد در منطقه مانور فرود می‌آیند و تمرینات خود را انجام می‌دهند، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران از نزدیک رزمایش را مشاهده می‌کنند و نقاط ضعف و قوت را رصد خواهند کرد.

پیمبری با بیان اینکه پیام نظام و انقلاب همیشه توسط مردم به دشمنان داده شده است تصریح کرد: به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تذکر می‌دهیم که اقتدار 33 ساله انقلاب را ببینند و بدانند نیروهای مسلح ایران از قدرت ابتکاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

گفتنی است؛ هم‌اکنون نیروهای تخصصی هوابرد و چتربازان با پرش از بالگردها و هواپیماها در فراز آسمان شهرستان مقام گیلانغرب به پرواز در آمده و پس از دقایقی در منطقه رزمایش فرود آمده و تمرینات تخصصی خود را در برابر مسئولان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول