اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس:

تشدید تحریم‌ها از اقتدار ایران اسلامی نمی‌کاهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد، گفت: تشدید تحریم‌ها در راستای ضربه زدن به این اقتدار و عزت است.

تشدید تحریم‌ها از اقتدار ایران اسلامی نمی‌کاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، یحیی صادقی در جلسه شورای اداری شهرستان خنج که با حضور نماینده مردم خنج، لارستان و گراش در مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد، با تبیین شرایط کشور اظهار داشت: اکنون جمهوری اسلامی ایران در فضایی قرار دارد که در عین حال برخی فشارهای اقتصادی، در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد و تشدید تحریم‌ها در راستای ضربه زدن به این اقتدار و عزت است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی، ایجاد تفرقه و دودستگی بین پیروان مذاهب اسلامی را یکی از این توطئه‌ها دانست که با هوشیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ناکام مانده و وحدت و انسجام حاکم در شهرستان خنج یکی از نشانه‌های ناکامی دشمن در اجرای این ترفند است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح شهرستان خنج، این فعالیت‌ها را از برکات نظام اسلامی دانست که در امر توسعه بدون توجه به مرزبندی‌های مذهبی، خدمت‌رسانی به آحاد جامعه را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

در پایان این جلسه با تجلیل از خدمات عبدالرضا خاتمی فرماندار سابق شهرستان خنج، صادق کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول