اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

تحریم‌ها نمی‌تواند سد پیش روی ایرانیان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند سدی برای پیشرفت مردم ایران اسلامی باشد.

تحریم‌ها نمی‌تواند سد پیش روی ایرانیان باشد

سید رضی موسوی شکوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان‌شمالی 20 سئوال در ارتباط با سبک زندگی مطرح کردند، ایشان با طرح این سئوالات قصد داشتند در موضوعات حساس و اولویت‌دار و کلان کشوری وارد شوند و راه را به درستی به مردم نشان دهند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای پاسخگویی به 20 سئوال مطرح شده توسط رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه این سئوالات توسط شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان پیگیری می‌شود تشکیل کمیته پاسخ به سئوالات رهبری زیر نظر استاندار و نمایندگان می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.

امام جمعه خوی با اشاره به وجود امنیت پایدار در استان، تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و امنیتی استان سبب به وجود آمدن چنین امنیت پایداری شده است.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم مراسم قدردانی از نیروهای انتظامی و امنیتی در استان با حضور استاندار و نمایندگان شهرستان‌های استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا فرماندهان نیروهای انتظامی بدانند که ما قدردان و قدرشناس امنیت در جامعه که توسط آنان برقرار شده، هستیم.

شکوری با بیان اینکه باید نگاه نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس به مشکلات استانی باشد، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن تفکر و اندیشه استانی در آذربایجان‌غربی ما را در حل مسائل استانی به نتیجه مطلوب می‌رساند.

وی اعلام کرد: جذب نیروهای متخصص و سرمایه‌گذاران از سایر استان‌ها طبق یک برنامه‌ریزی جامع و دقیق در پیشرفت و توسعه آذربایجان‌غربی بسیار موثر است.

امام جمعه خوی با اشاره به کیفیت سطح آموزش عالی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در انجام وظایف خود بسیار شایسته عمل کرده‌اند و شاهد تعالی و پیشرفت در این حوزه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بیش از این شاهد رشد و شکوفایی مراکز آموزش عالی به ‌خصوص حوزه‌های علمیه باشیم و از این طریق نیازهای بالفعل استان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول