اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

13 آبان نقطه عطف در حماسه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: 13 آبان نقطه عطف در حماسه ملت ایران است.

13 آبان نقطه عطف در حماسه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز با همکاری اداره تبلیغات اسلامی جلسه ستاد غدیر شهرستان چرام با حضور فرماندار، مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علیرضا نیکروز در این نشست اظهار کرد: امامت موجب شد که اسلام بر مبنای عدالت در جامعه پیاده شود و اینک باید همه عاشقان امامت و ولایت تمام تلاش خود را بکار گیرند تا تداوم راه امامت و ولایت با اجرای بهتر برنامه‌ها در این دهه به‌خوبی عملی شود.

فرماندار چرام با بیان اینکه روز عید غدیر یک جشن بزرگ اسلامی است، گفت: برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت حائز اهمیت است.

وی با اشاره به 13 آبان و روز دانش‌آموز، این روز را صحنه تجلی ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار و یکی از بزرگ‌ترین روزهای انقلاب و افتخارات تاریخی نظام در مبارزه با رژیم استکباری ذکر کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان نمایش خشم و انزجار ملت ایران از استکبار است، متذکر شد: 13 آبان روز به یاد ماندنی و غرورآفرین در تاریخ ملت آزاده و سرافراز ایران است.

وی از همه نهادهای دولتی و مردمی خواست با حضور گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان آن را گرامی بدارند.

نیکروز این روز را نماد فعالیت تمام اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی دانست و به حفظ انسجام و همدلی بین آحاد ملت و دولت برای سرکوب دشمنان اسلام نیز تأکید کرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام همچنین با برشمردن فاکتورهای مهم دشمن‌شناسی و لزوم دشمن‌ستیزی در آخر‌الزمان تأکید کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نیز نام نهاده شده است که اشاره به دشمن‌ستیزی این جریان دارد.

وی افزود: شناساندن چهره تزویر استکبار به دنیا یکی از راه‌های مبارزه است که در بالا بردن شناخت و معرفت کشورهای تحت سلطه می‌تواند تأثیر بسزایی ایفا کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول