اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل راه‏آهن در گفت‌وگو با فارس:

قطارهای 2 طبقه وارد شبکه ریلی ایران می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بر اساس برنامه‏ای، قطارهای دو طبقه وارد شبکه ریلی کشورمان می‏شود.

قطارهای 2 طبقه وارد شبکه ریلی ایران می‏شود

عبدالعلی صاحب‏محمدی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: بخشی از قطارهای دو طبقه در کشور به بهره‏برداری رسیده است و بخشی نیز ظرف یک تا دو ماه آینده در شبکه ریلی به بهره‏برداری خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به اینکه آیا تحریم‏ها تأثیری بر فعالیت‏های راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران گذاشته است یا خیر، گفت: راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران در حال انجام فعالیت‏های جاری خود است.

صاحب‏محمدی بیان کرد: بالأخره یاد گرفته‏ایم چگونه با تحریم‏ها مقابله کنیم؛ چراکه در 33 سال اخیر با توجه به اینکه نظام اسلامی از روز نخست با تحریم مواجه بوده است، خود را با شرایط تطبیق داده‏ایم.

مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: راه‏آهن نیز امروز کار را به خوبی پیش می‏برد و مشکلی در فعالیت‏هایش پیش نخواهد آمد.

صاحب‏محمدی در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش ظرفیت جابه‏جایی مسافران سمنانی با توجه به افزایش جمعیت این استان و دانشجوپذیر آن برنامه‏ای تدوین شده است یا خیر، اظهار داشت: ظرفیتی در سمنان برای جابه‏جایی مسافر نداریم که راه‏آهن پاسخگوی آن نباشد.

وی تصریح کرد: قطارهایی که از تهران به سمت مشهد طی مسیر می‏کنند، به طور کامل در ایستگاه سمنان توقف دارند و سمنان در آنها سهمیه دارد.

مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: قطار مستقیم تهران- سمنان و برعکس نیز راه‏اندازی شده است و ظرفیتی وجود ندارد که بخواهیم پاسخگوی آن باشیم و اگر نیازی ایجاب کرد، راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران در این زمینه برنامه‏ریزی می‏کند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول