اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی تشریح کرد

10 اشتباه بزرگ استکبار در مقابل ایران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: استکبار جهانی در مقابل ملت ایران 10 اشتباه بسیار بزرگ مرتکب شده است.

10 اشتباه بزرگ استکبار در مقابل ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغات اسلامی دشتی ضمن تبریک ولادت با سعادت دهمین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی(ع) گفت: امام هادی(ع) به عنوان سنگربان رسالت الهی در مقطع زمانی خود پاسدار حریم قرآن، رسالت پیامبر و تداوم امامت شیعه بودند.

فرمانده سپاه دشتی با بیان اینکه غدیر نبض حیات حقیقت است گفت: روز غدیر روز شور، نشاط و شعور است.

وی ضمن تجلیل از 36 هزار شهید دانش‌آموز و 36 شهید دانش‌آموز شهرستان دشتی افزود: در حال بازسازی و مستندسازی واقع غدیر در شهر خورموج هستیم که ساعت 8 صبح روز شنبه هفته آینده اجرا خواهد شد.

کاظمی افزود: بر اساس تحقیقاتی که توسط رسانه‌ها و نشریات خارجی و داخلی صورت گرفته استکبار جهانی در مقابل ملت ایران 10 اشتباه بسیار بزرگ مرتکب شده که این اشتباهات استراتژیک آمریکا باعث دگرگونی در سیاست‌های این کشور شده است.

وی گفت: یکی از اشتباهات آمریکا در روز سیزده آبان تهمت زدن به انقلاب اسلامی بود و آن این بود که انقلابی که در ایران صورت گرفته باعث ضرر و زیان همه کشورها خواهد شد.

کاظمی یادآور شد: در روز سیزده آبان دانش‌آموزان و آحاد مردم ایران اسلامی همه با آمادگی در مقابل استکبار حضور پیدا کردند و تمام نقشه‌های آمریکا و رژیم پهلوی را خنثی کردند.

این مسئول ادامه داد: موضوع دوم محاصره اقتصادی یکی دیگر از اشتباهات آمریکا علیه مردم ایران اسلامی بود که امروز نیز ما با توجه به این تحریم‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

کاظمی سومین اشتباهات آمریکا حمله به عراق عنوان کرد و گفت: به جای اینکه ارتباط بین عراق و ایران قطع شود ارتباطات تنگاتنگ شد و شیعیان در عراق قدرت گرفتند.

وی تاسیس و کمک به گروه‌های شب مسلمان را یکی از اهداف شوم استکبار و از اشتباهات آنها دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا با حمایت و پشتیبانی از طالبان، القاعده، وهابیون و سلفی‌ها خواست به ایران اسلامی ضربه بزند، ولی این تهدیدها علیه غرب بیشتر شد.

نتیجه حمله به افغانستان بیماری روانی سربازان آمریکایی بود

فرمانده سپاه دشتی حمله به افغانستان را یکی دیگر از اشتباهات بزرگ آمریکا برشمرد و گفت: نتیجه‌ای که آمریکا در حمله به افغانستان گرفت به جز بیماری روانی برای سربازان و افزایش کشت مواد مخدر هیچ چیزی نصیب آمریکا نشد.

وی مسلح کردن کشورهای مرتجع منطقه و ترغیب به خرید سلاح علیه مسلمانان را یکی دیگر از اشتباهات استکبار دانست و گفت: مداخله آمریکا با چند کشور عربی در امور سوریه و مسلح کردن معارضان سوری یکی دیگر از اشتباهات استکبار در منطقه بود.

این مسئول اضافه کرد: تحمیل قوانین داخلی به دیگر کشورها یکی دیگر از اشتباهات آمریکا بوده و اثرپذیری مقامات آمریکایی از لابی‌های صهیونیسم هم اشتباه بزرگ آنان بوده است.

کاظمی سیاست دشمنانه با جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از اشتباهات آمریکایی‌ها دانست و گفت: در این مسیر آنچه که باعث قدرتمندی ایران اسلامی شده و تهدیداتی هم که بر کشورمان روا می‌شود باعث بیدارتر و هوشیارتر شدن مردم شده است.

یکی از هوشیاری مردم حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان است

کاظمی به بازسازی واقع بزرگ غدیر در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال بازسازی واقع غدیر در 100 شهرستان کشور برگزار می‌شود و در شهر خورموج نیز بازسازی واقع غدید در همجواری میدان خالو حسین شهرخورموج در روز سیزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی نیز گفت: دانش‌آموزان نقش عمده و اساسی را در روز 13 آبان ماه سال 1357 ایفا کردند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

حسین باغداری افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ 36 هزار شهید دانش‌آموز و 36 شهید دانش‌آموز دشتی یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: شهدای دانش‌آموز از اعمال و رفتار امام حسین (ع) و در مکتب امام خمینی(ره) درس شجاعت، از خودگذشتگی، شهامت وفاداری، صداقت و فداکاری آموختند.

باغداری یادآور شد: دانش‌آموزان ایران اسلامی از مکتب انقلاب اسلامی در عمل درس غیرت، مردانگی و رشادت آموختند و آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه بعد از نماز جمعه از مصلای بزرگ حضرت امام خامنه‌ای تا میدان شهید مهدوی خورموج برگزار شود.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول