اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

استکبار در جنگ اقتصادی با ایران انتحاری عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: استکبار جهانی در جنگ اقتصادی با ایران دست به انتحار اقتصادی زده است.

استکبار در جنگ اقتصادی با ایران انتحاری عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود کاظمی‌ بعد از ظهر امروز در نشست شورای عالی بسیج کارگری استان کرمان اظهار داشت:  غرب حاضر شده‌ هزینه‌های زیادی را در جنگ اقتصادی با ایران صرف کند‌، اما با درایت رهبر فرزانه انقلاب و هوشمندی ملت فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر در اجرای توطئه‌های شومش ناکام می‌ماند. 

وی با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ کار و تلاش در جامعه گفت‌: در شرایط کنونی رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما باید نقش پر‌رنگ‌ولایتمدارتری را در تفسیر زوایای اقتصاد مقاومتی برای اقشار مختلف مردم ایفا کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان نیز با اشاره به نامگذاری ‌سال جاری مبنی بر حمایت از تولید ملی‌، کار و ‌سرمایه ایرانی گفت‌: سازمان بسیج کارگری آمادگی دارد با توانی مضاعف در شرایط حساس اقتصادی کشور از تولید کنندگان و کارگران خدوم استان حمایت کند.

حمید‌رضا حسین‌خانی با تأکید بر اینکه این شورا در واقع اتاق فکر پیشرفت تولید و جلوگیری از سوء استفاده کنندگان در بخش‌های تولیدی و اقتصادی است، اظهار داشت: ارائه راهکارهای مهار تورم‌، جلوگیری از احتکار محصولات مختلف و حمایت از تولید بیشتر با هدف تعامل مابین کارگران و کارفرمایان از مهم‌ترین اهداف شورای عالی قشر بسیج کارگری استان کرمان است.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مغفوری اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ‌نیز ‌در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های مهم و تأثیر‌گذار نهاد مردمی بسیج طی دوران انقلاب اسلامی گفت‌: پس از دوران دفاع مقدس نیز این نهاد مردمی توانسته‌ با توانی تأثیر‌گذار در عرصه‌های گوناگون نظام‌‌ نقش‌آفرینی کند.

علی سلیمانی توان بی‌نظیر و ایثارگری‌های بسیجیان را طی دوران دفاع مقدس مورد اشاره قرار داد و گفت‌: روحیه نشاط و بالندگی بسیج باید با هم‌فکری و هم‌اندیشی به شکلی وسیع در عرصه‌های تولید و اقتصاد نیز تحولات چشمگیری را ایجاد کند.

طهماسبی از فعالان عرصه تولید استان کرمان نیز با بیان اینکه در شورای عالی قشر بسیج کارگری استان کرمان باید با روحیه بسیجی مشکلات واحدهای کاری بحران زده رفع شود، ‌اظهار داشت: می‌توان با یک استراتژی علمی مشخص و کارآمد‌، با ارتقای روحیه کارآفرینی در واحدهای کارگری‌، ضعف مدیریت واحدهای کاری استان را کنترل و با ایجاد فضای تصمیم‌سازی در این شورا ‌راهکارهای رفع مشکلات را بررسی و به مدیران اجرایی ارائه داد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول