اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج مهندسی سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد

ضرورت راه‌اندازی سایت کانون بسیج مهندسان در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج مهندسی سیستان‌وبلوچستان گفت: راه‌اندازی سایت کانون بسیج مهندسان موثرترین اقدام برای معرفی خدمات انجام شده است.

ضرورت راه‌اندازی سایت کانون بسیج مهندسان در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، عزیزالله مرادقلی امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای کانون بسیج مهندسان ایرانشهر اظهار داشت: برگزاری جلسات ماهانه، اردوهای داخل و خارج استان و کارگاه‌های تخصصی در راستای ایجاد انگیزه بیشتر و هماهنگی بهتر در انجام کارها بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی سایت کانون بسیج مهندسین ایرانشهر می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در راستای معرفی این کانون و کارهای انجام شده باشد.

وی بیان کرد: پیگیری و هماهنگی با سازمان بسیج مهندسین به منظور برگزاری دوره‌های پدافند غیرعامل، تکمیل و فعال کردن انجمن‌های تخصصی، انعکاس برگزاری جلسات صالحین و برگزاری سمینارها و کارگروه‌های تخصصی از کارهایی به شمار می‌رود که با انجام آن گام مهمی در دستیابی به اهداف سازمان بسیج مهندسی برداشته خواهد شد.

وی از دفتر کانون بسیج مهندسی ایرانشهر بازدید کرد و ضمن رضایت از اقدامات انجام شده، افزود: در کل اقدامات خوبی در راستای راه‌اندازی و فعال کردن کانون بسیج مهندسی ایرانشهر انجام شده اما برای ارتقای آن باید تلاش را چند برابر کرد تا در مقابل حجمه وسیع دشمنان بتوان با آمادگی هر چه بیشتر و بهتر به مقابله پرداخت.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول