اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه مژدهی رشت خبر داد

درخشش چشمگیر تیم تکواندوی مژدهی رشت

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه فرهنگی ـ ‌ورزشی مژدهی رشت از درخشش چشمگیر و متوالی تیم تکواندوی آقایان و بانوان آموزشگاه مژدهی در لیگ دسته نخست کشور خبر داد.

درخشش چشمگیر تیم تکواندوی مژدهی رشت

اکبر صادق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کسب موفقیت‌های متوالی تیم تکواندو آقایان و بانوان مژدهی رشت، اظهار کرد: تیم تکواندوی آموزشگاه مژدهی رشت در رقابت‌های هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته نخست کشور در سال جاری تنها نماینده گیلان در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات بود که به نتایج ارزشمندی دست یافته است.

به گفته وی، در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های تکواندوی لیگ دسته نخست کشور تیم آموزشگاه مژدهی رشت در بخش آقایان در مقابل تیم‌های قزوین با نتیجه پنج بر سه و نفت آبادان با نتیجه شش بر سه به پیروزی رسیده است.

سرپرست تیم تکواندوی آموزشگاه مژدهی رشت با اشاره به اینکه تیم تکواندو آقایان در رده جوانان و بزرگسالان در جام شهید حسن تهرانی‌مقدم به این نتایج دست یافته است، افزود: در بخش بانوان نیز در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های جام کوثر که در رده جوانان و بزرگسالان برگزار شده، تیم بانوان در مقابل حریف قدرتمند مازندرانی به نتیجه مساوی چهار بر چهار رسیده است.

وی ادامه داد: تیم تکواندو آموزشگاه مژدهی رشت در بخش آقایان با سابقه حضور 15 سال در لیگ‌های کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت داشته و در سال‌های 88 و 89 نیز به نمایندگی از ایران در دو تورنمنت بین‌المللی قاره اروپا کشورهای بوسنی و فرانسه به مقام قهرمانی رسیده است.

صادق با تصریح بر اینکه آموزشگاه مژدهی رشت در این تورنمنت به نمایندگی از فدراسیون جمهوری اسلامی ایران در بین 15 کشور شرکت‌کننده به مقام قهرمانی نایل آمده است، خاطرنشان کرد: با توجه به افتخارات کسب شده آموزشگاه مژدهی رشت، از طرف فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران دومین مدرسه تکواندوی کشور پس از استان تهران در این مجموعه افتتاح شده و این یک نقطه قوت و ظرفیت برای تکواندوی استان محسوب می‌شود.

به گفته وی این مدرسه آماده پذیرش علاقه‌مندان به ورزش تکواندو است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول