اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در وزن ششم

تکواندوکار قمی در مسابقات قهرمانی کشور برنز گرفت

خبرگزاری فارس: تکواندوکار قمی در وزن ششم مسابقات تکواندو قهرمانی کشور با کسب مقام سوم و نشان برنز این پیکارها به کار خود پایان داد.

تکواندوکار قمی در مسابقات قهرمانی کشور برنز گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی عابد یکی از ورزشکاران آینده‌دار و شاخص هیئت تکواندو استان قم است که در رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور با کسب مقام سومی خود، موفقیت ارزنده‌ای برای ورزش قم رقم زد و در پیکار با بهترین‌های کشور به روی سکو رفت.

این تکواندوکار ارزنده بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقت‌فرسا در کنار 9 عضو دیگر تیم پسران نونهال هیئت تکواندو استان قم و همچنین در قالب اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم تکواندو اعزامی به رقابت‌های کشوری این رشته مزد تلاش خود را با کسب مدال برنز کسب کرد.

عابد که همراه با سایر اعضای تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور در خانه تکواندو تهران شده بود، در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تنها در دیدار مرحله نیمه نهایی کم آورد و با حضور در دیدار رده‌بندی سرانجام به مدال برنز دست یافت.

در روز دوم از رقابت‌های کشوری تکواندو نونهالان در خانه تکواندو، مهدی عابد بعد از حضور مقتدرانه در مقابل حریفان خود در جدال برای کسب عنوان سوم در دیدار رده‌بندی در مقابل حریف خود موفقیت‌آمیز ظاهر شد و با اقتدار از سد حریف خود گذشت و با کسب مقام سوم صاحب نشان برنز شد.

دیگر تکواندوکار تیم اعزامی قم که در روز نخست پیکارهای قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور شانس کسب مدال داشت، مهدی صحرایی بود که در وزن اول نماینده قم در این رقابت‌ها محسوب می‌شد و در مسابقه نهایی با شکست مقابل رقیب البرزی به مدال نقره قناعت کرد.

صحرایی در وزن ششم مبارزات زیبا و قدرتمندانه‌ای را تا قبل از مرحله نهایی به نمایش گذاشت اما در دیدار حساسی که برای کسب عنوان قهرمانی و نشان طلای این وزن برگزار کرد در نهایت مغلوب شد و بدین ترتیب شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول