اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای باشگاه نخبگان دانشگاه آزاد ساری تشریح شد

دانشجویان ساروی دستگاه امتیازدهی تکواندو ساختند

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ساری، محمدرضا نجاتی مقدم و حسین نجاتی مقدم اهداف و امتیازات طراحی و ساخت دستگاه امتیازدهی تکواندو را تشریح کردند.

دانشجویان ساروی دستگاه امتیازدهی تکواندو ساختند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه شورای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ساری ظهر امروز با حضور نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری و اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا نجاتی مقدم و حسین نجاتی مقدم اهداف و امتیازات طراحی و ساخت دستگاه امتیازدهی تکواندو را تشریح کردند.

محمدرضا نجاتی مقدم با اشاره به ویژگی‌های اختراع جدید گفت: ارتباط بدون سیم هندست با رایانه‌ها، شارژ 500 ساعته هندست‌ها، ابعاد کوچک سیستم و حمل و نقل آسان آن، قابلیت نصب نرم‌افزار در تمامی سیستم‌های عامل، نمودار آنالیز داوری، تنظیم رزولیشن دستی نرم افزار در تمامی مونیتورها، قابلیت در سیستم پومسه تکواندو و استفاده از سیستم‌های روز دنیا از مهم‌ترین امتیازات و کاربردهای این اختراع جدید است .

وی تاکید کرد: در این اختراع با بکارگیری جدیدترین سیستم‌های روز دنیا خطای داوری به شدت کاهش یافته و بخش آنالیزگر داوری و تشخیص خطای دستگاه نیز برای ارزیابی داوری بسیار مفید است.

* حضور 10 هزار دانشجو در دانشگاه ساری 

در این جلسه کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد ساری نیز طی سخنانی حضور 10 هزار دانشجو را در دانشگاه آزاد اسلامی ساری فرصتی مناسب برای کشف استعدادهای سرشار جوانان در زمینه‌های مختلف دانست و تاکید کرد: باشگاه پژوهشگران جوان نقش مهمی در تقویت و تولید علمی و شناسایی استعدادهای درخشان و هدایت آنان برای تولید علم و اختراع دارد.

* مقاله‌نویسی به زبان فارسی

عباس رضایی مدیر پژوهش و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ساری عملکرد شش ماهه باشگاه را در زمینه‌های مختلف ارائه کرد.

وی گفت: دو طرح پژوهشی از سوی اعضای باشگاه به اتمام رسیده و یک طرح پژوهشی دیگر در حال انجام است و در سال جاری چهار اختراع جدید توسط اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد ساری به ثبت رسیده است.

این مسئول برگزاری دو کارگاه روش‌شناسی تحقیق و مقاله‌نویسی به زبان فارسی را از جمله برنامه‌های اجراشده در سال جاری اعلام کرد و تصریح کرد: دو کارگاه آموزشی مقاله نویسی به زبان انگلیسی و جستجوی اینترنت نیز از دیگر برنامه‌های آموزشی این باشگاه است که در شش ماه دوم سال جاری برگزار می شود.

* سخنرانی‌ها و بازدیدهای علمی

محمد ربانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ساری نیز تشکیل کارگروه‌های علمی و پژوهشی با حضور اعضای باشگاه با توجه به رشته‌های تحصیلی و علائق دانشجویان را متذکر شد و گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و سخنرانی‌های علمی، بازدیدهای علمی از مراکز صنعتی، اجرایی و تحقیقاتی و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و دستاوردهای اعضای باشگاه و فعال سازی اتاق فکر می‌تواند در انتقال تجارب بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول