اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت بدنی

تکواندوکاران نوجوان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قزوین گفت: تکواندوکاران نوجوان این استان به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی با یکدیگر رقابت کردند.

تکواندوکاران نوجوان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند

طیار تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد‌: عنوان قهرمانی وزن نخست این مسابقات را محمد کشمیری از آن خود کرد، محمدرضا اصغریان بر سکوی دومی ایستاد و حسین محمدی و محمدصادق رجبی به طور مشترک سوم شدند‌.

وی افزود‌: محمد اصلانی در وزن دوم موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند، سیدحمیدرضا ابراهیمی مقام دوم را به دست آورد و میثم بابایی و علیرضا برجعلی‌زاده به طور مشترک سکوی سومی را کسب کردند‌.

تقی‌پور با اشاره به اینکه رضا کریمی در وزن سوم قهرمانی را از آن خود کرد، افزود: حسین بهتویی مقام دوم را به دست آورد و مهدی کریمی و محمدجواد قدرت‌بیگلو نیز به طور مشترک سوم شدند‌.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین عنوان کرد‌: علیرضا شکری در وزن چهارم عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، محمد زینی دوم شد و پیام کشورپژوه و محمد خدمتی نیز مشترکاً سکوی سومی را به دست آوردند‌.

وی افزود‌: محمدعماد کریمی در وزن پنجم صاحب سکوی اولی شد، هاشم جنت‌آبادی سکوی دومی را به دست آورد و محمد فرجی و محمدابراهیم اینانلو نیز به طور مشترک سوم شدند‌.

تقی‌پور یادآور شد‌: خشایار کامرانی در وزن ششم صاحب سکوی قهرمانی شد، میلاد علف‌چین نایب‌قهرمان شد و علی طاهرخانی و پیمان برجی‌خانی میز به طور مشترک عنوان سومی را به دست آوردند‌.

وی عنوان کرد‌: فردین سخاوت‌فر نیز در وزن هفتم قهرمان شد، امیرمحمد قیدری دوم شد و محمد صمدیان و محمد صمدی به طور مشترک سوم شدند‌.

تقی‌پور با اشاره به اینکه بابک محمدی در وزن هشتم صاحب سکوی اولی شد، ادامه داد: محمدتقی آخوندی نایب‌قهرمان شد و امیریوسف دانشور و رضا یارکه سلخوری مشترکاً سکوی سومی را کسب کردند‌.

وی همچنین با اشاره به اینکه در وزن نهم تکواندوکاری حضور پیدا نکرده بود، یادآور شد‌: در وزن دهم و پایانی این مسابقات نیز امیر پورشیوایی، محمدرضا پیربیگ و رضا طالبان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند‌.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین عنوان کرد‌: این رقابت‌ها با حضور 70 تکواندوکار در رده سنی نوجوانان و کمربند قرمز و مشکی در خانه تکواندوی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول