اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای صدرنشینی

تکواندوکاران قمی در لیگ المپیک به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران قمی در راه کسب عنوان قهرمانی دو دیدار حساس در لیگ المپیک برگزار می‌کنند.

تکواندوکاران قمی در لیگ المپیک به میدان می‌روند

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک استان قم در روزهای اخیر تمرینات بسیار خوبی انجام داده و خود را از هر نظر به شرایط مطلوب رسانده تا بدین ترتیب هفته‌ای موفق را در لیگ آینده‌سازان المپیک پشت سر بگذارد.

وی افزود: علاوه بر نتایج خوبی که تیم هیئت تکواندو قم در دیدارهای هفته‌های قبل کسب کرده، انتظار داریم مسابقات هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور نیز با نتایج خوبی برای این تیم که لیاقت زیادی برای قهرمانی دارد، همراه باشد.

افکاری با بیان اینکه قم همواره در لیگ‌های پایه کشور جزو تیم‌های مدعی بوده و در پایان پیکارهای بیشتر هفته‌ها نمایندگانی در جمع بهترین‌ها داشته است، افزود: این هفته نیز یقین دارم که هم تیم آینده‌سازان المپیک قم و همه اعضا و کادر این تیم جزو چهره‌های شاخص هفته خواهند بود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان المپیک در حالی امروز در خانه تکواندو برگزار می‌شود که نماینده قم در دو دیدار حساس با حریفان خود بر روی شیاپچانگ رقابت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دیدارهای هفته در حالی برگزار می‌شود که در جدول رده‌بندی تیم باشگاه یاری تهران با کسب 19 امتیاز در صدر قرار دارد، ذوب آهن اصفهان با کسب 17 امتیاز مکان دوم را در اختیار گرفته است و تیم هیئت تکواندو قم با کسب 16 امتیاز در مکان سوم است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه رقابت‌های هفته‌های سوم و چهارم لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور تیم هیئت تکواندو قم در نخستین گام به مصاف هیئت سمنان می‌رود و سپس در رقابتی حساس با تیم هیئت کرمانشاه دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول