اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با برترین‌های کشور

10 تکواندوکار قمی برای قهرمانی روی شیاپچانگ می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قم از حضور قدرتمندانه تیم دختران قم در رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور خبر داد.

10 تکواندوکار قمی برای قهرمانی روی شیاپچانگ می‌روند

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ترکیبی از برترین‌های تکواندوی استان قم در رده سنی نونهالان بعد از چند مرحله حضور در اردوی آماده‌سازی به مسابقات قهرمانی تکواندوی نونهالان کشور اعزام شدند.

وی افزود: این دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان کشور با حضور برترین تکواندوکاران این رده سنی از سراسر کشور برگزار می‌شود و امید زیادی داریم که تکواندوکاران اعزامی قم به این رقابت‌ها با دست پر و کسب مدال بازگردند. 

دبیر هیئت تکواندو استان قم ادامه داد: تکواندوکاران نونهال کشور در اوزان مختلف طی امروز و فردا به میزبانی استان تهران در خانه تکواندو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا بدین ترتیب نفرات برتر نونهالان کشور مشخص شوند. 

وی اظهار کرد: تکواندوکاران نونهال قمی نیز در اوزان مختلف این دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان کشور روی شیاپچانگ می‌روند تا برای کسب یکی از سکوهای اول تا سوم قهرمانی کشور با حریفان به رقابت بپردازند. 

آقایی اضافه کرد: در ترکیب تیم اعزامی نونهالان هیئت تکواندو استان قم به این دوره از پیکارهای قهرمانی نونهالان کشور منتخبی از بهترین‌های تکواندو قم که حاصل تلاش و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه هستند، برای تیم هیئت تکواندو استان قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم با اشاره به اعضای کادر فنی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور اظهار کرد: بهترین مربیان حال حاضر تکواندو قم در بخش بانوان، تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم در راه کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: با تمرینات خوب و منظمی که اعضای تیم زیر نظر کادر فنی انجام داده‌اند و با شناختی که از نفرات تیم داریم در صورتی که تکواندوکاران ما با اعتماد به نفس برابر حریفان قرار بگیرند و آسیب‌دیدگی نیز رخ ندهد، می‌توانیم با کسب مدال از این رقابت‌ها بازگردیم.

آقایی با اشاره به اینکه تیم تکواندو نونهالان کشور از امروز در مسابقات قهرمانی کشور برابر حریفان روی شیاپچانگ می‌رود خاطر نشان کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان کشور در روز نخست در اوزان فرد و در روز دوم در اوزان زوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول