اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت تکواندوی کرمان:

توجه به رده‌های سنی اولویت هیئت تکواندو است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تکواندوی استان کرمان گفت: توجه به رده‌های سنی از مهم‌ترین اولویت‌های این هیئت است.

توجه به رده‌های سنی اولویت هیئت تکواندو است

مجید عبدالرشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری لیگ‌های نونهالان و خردسالان تکواندو در کرمان اظهار داشت: اخیرا با حضور 100 نونهال مسابقاتی در سطح شهر کرمان برگزار شد.

وی بیان داشت: این مسابقات برای نخستین بار در حالی برگزار شد که می‌توان با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری به دنبال تحقق اهداف دیگری از این مسابقات شد.

عبدالرشیدی افزود: در صورتی که بتوان مسیر برگزاری این مسابقات را فراهم کرد، می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت تکواندوی کرمان بود.

وی با بیان اینکه در این بین باید اهداف و برنامه ریزی‌ها در اولویت باشند، تصریح کرد: برای مثال تا کنون مسیر هدایت تکواندوکاران از رده‌های سنی به بالا به خوبی طی نشده است اما می‌توان از این پس با برنامه‌ریزی این مسئله را حل کرد.

عبدالرشیدی یکی از مزایای برگزاری مسابقات در رده‌های سنی را تربیت تکواندو کار بر اساس تفکرات مربیان دانست و ابراز داشت: تکواندوکار در رده‌های سنی تاکتیک و تکنیک‌پذیرتر است و می‌تواند بر اساس نوع و شیوه تفکر مربی رشد کند و توجه به رده‌های سنی از مهم‌ترین اولویت‌های این هیئت است.

وی با اعلام خبر برگزاری لیگ تکواندوی نوجوانان استان کرمان در آینده‌ای نزدیک عنوان کرد: 10 تیم در لیگ نونهالان و خردسالان استان حضور دارند و با برگزاری دور نخست این مسابقات قصد برگزاری مسابقات در دوره‌های دیگر را داریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول