اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تکواندوی سایپای البرز:

اتکای ما به تکواندوکاران بومی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تکواندوی سایپای البرز گفت: برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو تمام اتکای ما به بازیکنان جوان بومی است.

اتکای ما به تکواندوکاران بومی است

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز از نظر پیشرفت در تکواندو یکی از استان‌های فعال و دارای ظرفیت بالای کشورمان است.

وی با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های مهم لیگ برتر در کشورمان گفت: ما خود را برای حضور پرقدرت در این مسابقات مهم آماده کرده و امید داریم که از دل این لیگ یک تیم ملی قدرتمند برای رقابت‌های جهانی تشکیل شود.

سرمربی تیم تکواندوی سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که نتایج تیم سایپا در این مسابقات را چگونه پیش‌بینی می‌کند؟ گفت: پیش‌بینی کردن مسابقات ورزشی کار منطقی نیست، چرا که نتایج مسابقات به چندین علت وابسته هستند که نمی‌توان آنها از چند ماه زودتر پیش‌بینی و تحلیل کرد.

رضایی متذکر شد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم خود را می‌شناسم و از انگیزه و روحیه بالای آنها اطلاع دارم، این قول را به مردم استان البرز می‌دهم که با تمام توان در رقابت‌ها شرکت کرده و نتایجی در خور شان و جایگاه البرز و تیم سایپا کسب کنیم.

وی افزود: البته کارشناسانی که نفرات اصلی سایپا برای این مسابقات را دیده‌ و می‌شناسند، خوب می‌دانند که ما به بازیکنان بومی و نیروی جوانی آنها اتکای زیادی داریم.

سرمربی تیم تکواندوی سایپای البرز ادامه داد: علت این است که البرز دارای استعدادهای بسیاری در رشته ورزشی تکواندو است که اگر بتوانیم از این توانمندی به درستی استفاده کنیم، حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

* با تیمی جوان و آینده‌دار در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنیم

رضایی تاکید کرد: در رقابت‌های آتی لیگ برتر تکواندو ایران تیم سایپا با ترکیبی جوان و با انگیزه در مسابقات شرکت خواهد کرد و امیدواریم با روحیه بالایی که بازیکنان ما دارند،‌ نتایج در خور توجی کسب کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: در این راه نیازمند حمایت مسئولان ورزش استان و مردم هستیم و امیدواریم با حمایت آنها بتوانیم نام استان البرز را بار دیگر در تکواندو ایران سربلند کنیم.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول