اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین:

تکواندوکاران خردسال دختر الوندی با یکدیگر رقابت کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین گفت: تکواندوکاران دختر قزوینی در رده سنی خردسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تکواندوکاران خردسال دختر الوندی با یکدیگر رقابت کردند

طیارتقی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاری فارس در قزوین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده کمربند سبز و آبی و با حضور 30 ورزشکار خردسال دختر در سالن ورزشی میثاق الوند برگزار شد، اظهار کرد: مهدیه کوخالو، مهتاب درزی و فاطمه رستمی در وزن نخست این مسابقات موفق شدند عنوان قهرمانی را به دست آورند.

وی اضافه کرد: عنوان قهرمانی وزن دوم این رقابت‌ها را فاطمه نقری از آن خود کرد، نگین کاظم‌لو دوم شد و فاطمه شاقلانی نیز موفق شد عنوان سومی را کسب کند.

تقی‌پور با بیان اینکه مبینا عزیزی در وزن سوم این رقابت‌ها حائز رتبه نخست شد، افزود: فاطمه نوروزی و پگاه خانعلی نیز به ترتیب موفق شدند مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد: فاطمه تقی‌زاده در وزن چهارم عنوان قهرمانی را کسب کرد، پری‌ناز بادژ دوم شد و فاطمه فارسی بر سکوی سومی این مسابقات قرار گرفت.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین اضافه کرد: عنوان نخست وزن پنجم این مسابقات را مهدیه صفری از آن خود کرد، فاطمه باقری بر سکوی دومی قرار گرفت و مریم علی‌نسایی عنوان سومی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه آنیتا توکلی موفق شد عنوان قهرمانی وزن ششم را تصاحب کند، افزود: فاطمه آقاجان‌زاده و زهرا ربانیان نیز در این دوره از مسابقات به ترتیب عنوان‌های دومی و سومی را کسب کردند.

تقی‌پور افزود: رقابت در رده‌های سنی پایه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی است که در دستور کار هیئت تکواندوی استان قزوین قرار دارد و تلاش ما این است تا بتوانیم با این مسابقات استعدادهای سال‌های آتی خود را در رده‌های سنی بالاتر شکوفا کنیم.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تکواندو در رده‌های سنی پایه مطلوب و مناسب است، به نحوی که تیم دختران استان قزوین در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک تکواندوی باشگاه‌های کشور موفق شد با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول