اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ آینده‌سازان المپیک

تکواندوکاران قم به 3 امتیازی صدرنشین رسیدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم آینده‌سازان المپیک تکواندو استان قم گفت: تا رسیدن به صدرنشین مسابقات لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور سه امتیاز فاصله داریم و مطمئناً مدعی قهرمانی هستیم.

تکواندوکاران قم به 3 امتیازی صدرنشین رسیدند

علی بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال سطح رقابت‌های لیگ تکواندو آینده‌سازان المپیک کشور نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بهتر شده و دیگر هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

وی ادامه داد: برای همین منظور با نفرات شاخصی در هفته‌های اول و دوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تکواندو آینده‌سازان المپیک کشور به میدان رفتیم تا بهتر از مسابقات دور رفت با نتایجی که مقابل حریفان کسب ‌می‌کنیم انگیزه خود را برای قهرمانی نشان دهیم. 

سرمربی تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک استان قم افزود: هفته‌های اول و دوم از دور برگشت پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور با رقابت تیم‌های مدعی حاضر در لیگ به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و تیم‌ها در دو مسابقه برابر حریفان به روی شیاپچانگ رفتند.

وی با اشاره به اینکه در پایان پیکارهای هفته‌های اول و دوم تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک قم در جدول جایگاه بسیار خوبی دارد افزود: در نخستین رقابت خود در هفته اول به مصاف تیم مدعی ذوب آهن اصفهان رفتیم که در این مسابقه متأسفانه با بداقبالی هشت بر دو مغلوب شدیم.

بهمنی تاکید کرد: برابر تیم ذوب آهن اصفهان به واقع شایسته باخت نبودیم و این مهم را در دیدار بعدی مقابل باشگاه‌ یاری تهران به خوبی اثبات کردیم و تکواندوکاران قم برای رسیدن به بالای جدول رده‌بندی توان بیشتری از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک قم در گام دوم در هفته دوم از دور برگشت برابر تیم صدرنشین یاری تهران صف‌آرایی کرد که پایان این مسابقه نتیجه بسیار خوبی برای قم رقم خورد و طی آن تیم هیئت قم موفق شد با نتیجه شش بر چهار در دیداری نفس‌گیر تیم صدرنشین را با شکست مواجه کند.

سرمربی تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک اظهار کرد: در جدول رده‌بندی هم‌اکنون تیم تکواندو باشگاه یاری تهران با کسب 19 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک ذوب آهن اصفهان با کسب 17 امتیاز در مکان دوم است و تیم هیئت قم با کسب 16 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول