اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول تکواندوی بانوان

دختران تکواندوکار قم حریفان خود را شناختند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: دختران تکواندوکار قم در مسابقات لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور حریفان خود را شناختند.

دختران تکواندوکار قم حریفان خود را شناختند

فرشته کریمی‌مهر امروز در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم تکواندوی دختران قم که به منظور کسب آمادگی مطلوب برای حضور در پیکارهای لیگ دسته اول تکواندو دختران نوجوان کشور برگزار می‌شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم خوب و آماده‌ای داریم و نفراتی را اعزام می‌کنیم که در جدال با رقبای مطرح خود نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور به ایستگاه پایانی رسیده است و دختران تکواندوکار قم در دو دیدار حساس با حریفان خود پیکار خواهند کرد.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: بدین ترتیب مسابقات هفته‌های پنجم، ششم و هفتم از دور برگشت و همچنین مراسم اختتامیه لیگ دسته اول رده سنی نوجوانان دختر باشگاه‌های کشور از امروز در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود.  

وی یادآور شد: دختران تکواندوکار قم در رقابت‌های سه هفته پایانی از پیکارهای این فصل لیگ تکواندوی دختران نوجوان کشور باید بازی‌های بسیار سخت و نفس‌گیری با حریفان برگزار کنند که امیدوارم از این میادین با دست پر خارج شوند.

کریمی‌مهر با اشاره به رقابت‌های هفته پنجم از دور برگشت لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی دختران نوجوان باشگاه‌های کشور افزود: در این هفته تیم اعزامی هیئت تکواندوی قم در جدالی حساس با تیم هیئت تکواندوی شمال شرق تهران روبه‌رو می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که دختران تکواندوکار قم در ادامه این رقابت‌ها یک بازی بسیار حساس دیگر نیز در پیش دارند و طبق برنامه باید در هفته ششم از رقابت‌های دور برگشت لیگ نوجوانان به مصاف تیم هیئت تکواندوی همدان بروند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: رقابت‌های هفته هفتم از دور برگشت نیز دست کمی از مسابقات هفته‌های پنجم و ششم ندارد و حساسیت آن در نوع خود قابل توجه است، هفته‌ای که دختران تکواندوکار قم باید با تیم قدرتمند اداره ورزش و جوانان هشتگرد روبه‌رو شوند.

وی با بیان اینکه در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم هیئت قم در انتهای جدول جای گرفته است افزود: تیم‌های اداره ورزش و جوانان هشتگرد، هیئت تکواندوی شمال شرق، هیئت تکواندوی استان آذربایجان شرقی، هیئت تکواندوی شهرستان عباس‌آباد، هیئت تکواندوی کرمانشاه، هیئت تکواندوی استان مرکزی و تیم نوجوانان بانوان استان قم در لیگ دسته اول تکواندوی دختران نوجوان کشور حضور دارند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول