اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان کشور

تکواندوکاران قم در 10 وزن به مصاف حریفان می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوکاران قم در 10 وزن پیکارهای قهرمانی کشور به مسابقات رده سنی نونهالان پسر کشور اعزام می‌شوند.

تکواندوکاران قم در 10 وزن به مصاف حریفان می‌روند

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به واسطه حضور تکواندوکاران مدعی از استان‌های مختلف کشور در تمام اوزان از اهمیت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است. 

وی افزود: تیمی که به نمایندگی از هیئت تکواندوی استان قم به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شود، از دل پیکارهای انتخابی استان برگزیده شده و به همین خاطر نفرات پر امیدی ترکیب آن را تشکیل می‌دهند. 

دبیر هیئت تکواندوی استان قم عنوان کرد: تیم اعزامی تکواندوی نونهالان هیئت استان قم به این دوره از مسابقات قهرمانی کشور را 10 تکواندوکار در اوزان مختلف تشکیل می‌دهند و کمتر از سه روز دیگر باید در این پیکارها با حریفان خود رو‌به‌رو شوند. 

وی اضافه کرد: تکواندوکاران ما برای کسب عنوان آمادگی خوبی دارند اما قطعاً آنها به این نکته توجه دارند که پیکارهای تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به دلیل اینکه تمام مدعیان کشور از استان‌های مختلف در آن حضور دارند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

آقایی اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان از 30 مهر ماه به مدت دو روز با شرکت تکواندوکاران مدعی در 10 وزن بر روی شیهاپچانگ‌های خانه تکواندو به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تکواندوکاران قمی در حالی در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند که از روز قبل مسابقات تکواندو قهرمانی دختران نونهال کشور نیز به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد و 10 دختر تکواندوکار قمی نیز به این رقابت‌ها اعزام شدند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم خاطر نشان کرد: تیم‌ها و تکواندوکاران شرکت‌کننده در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور از روز یکشنبه 30 مهر ماه آغاز می‌شود و مبارزه تکواندوکاران مدعی تا اول آبان ماه ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: در تعامل بسیار خوب بین هیئت تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان استان قم، پیش‌بینی تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه این رشته ورزشی صورت گرفته است و یک تیم آماده از تکواندو قم در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول