اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در پیکارهای قهرمانی کشور

ترکیب تیم نونهالان تکواندوی پسر قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم نونهالان هیئت تکواندوی استان قم از مشخص شدن ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

ترکیب تیم نونهالان تکواندوی پسر قم مشخص شد

بلال سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: دوره جدید مسابقات تکواندوی نونهالان قهرمانی کشور از امروز با شرکت تمام تکواندوکاران استان‌های مختلف به میزبانی تهران در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در این رقابت‌ها، اعضای تیم تکواندوی نونهالان استان قم از دو ماه قبل در اردوی آمادگی به سر برده‌اند و نفرات ترکیب اصلی تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی نونهالان کشور نیز بعد از پایان اردوی تدارکاتی تیم مشخص شده است.

سرمربی تیم نونهالان هیئت تکواندوی استان قم اظهار داشت: تیم هیئت تکواندوی نونهالان استان قم با ترکیبی متشکل از 10 تکواندوکار در مسابقات قهرمانی تکواندوی نونهالان کشور با امید فراوان به کسب مدال به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای تیم تکواندو هیئت استان قم در اوزان 30، 33، 36، 39، 42، 45، 48، 52، 56 و به اضافه 56 کیلوگرم با آمادگی کامل مهیای مصاف با حریفان خود در مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان کشور شده است.

سلیمانی اضافه کرد: در ترکیب تیم نونهالان هیئت تکواندوی قم مهدی صحرایی در وزن 30 کیلوگرم، مرتضی عباس‌آبادی در وزن 33 کیلوگرم، علی چهره‌قانی در وزن 36 کیلوگرم و محمدجواد زارعی در وزن 39 کیلوگرم حضور دارند.

وی یادآور شد: همچنین ابوالفضل ترابی در وزن 42 کیلوگرم، مهدی عابد در وزن 45 کیلوگرم، محمد علیوند در وزن 48 کیلوگرم، محمدرضا نوروزی در وزن 52 کیلوگرم، محمد بینایی در وزن 56 کیلوگرم و علیرضا سلیمانی در وزن به اضافه 56 کیلوگرم در تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور برابر حریفان به روی تاتامی خواهند رفت.

سرمربی تیم تکواندو پسران نونهالان استان قم با اشاره به آمادگی تیم نونهالان هیئت تکواندوی استان قم اظهار کرد: در مسابقات امسال تکواندوی نونهالان قهرمانی کشور حداقل در نیمی از اوزان شانس کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکو را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به همکاران خود در کادر فنی تیم نونهالان هیئت تکواندوی استان قم اظهار کرد: در رقابت‌های قهرمانی کشور عبدالله بینایی از مربیان خوب و پرتلاش تکواندو قم نیز به عنوان سرپرست تیم نونهالان قم را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول