اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تکواندوی مس خبر داد

حضور 30 تکواندوکار در تمرینات مس

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تکواندوی صنعت مس کرمان گفت: حضور 30 تکواندوکار بزرگسال، جوان و نوجوان در تمرینات تیم تکواندوی صنعت مس کرمان حضور دارند.

حضور 30 تکواندوکار در تمرینات مس

مجید عبدالرشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تمرینات تیم تکواندوی صنعت مس کرمان برای حضوری موفق و قدرتمندانه در لیگ برتر تکواندوی کشور از دو ماه قبل و با حضور 30 تکواندوکار بزرگ‌سال، جوان و نوجوان در محل سالن تکواندوی شهید مغفوری آغاز شده است.

وی افزود: حتی در کنار برگزاری تمرینات تیم تعدادی جوان 15 و 16 ساله نیز حضور دارند تا بتوانیم از هم اکنون فضا را برای رشد و پرورش تکواندوکاران مجرب و با آتیه استان به شکل مناسبی ایجاد کنیم.

عبدالرشیدی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر تکواندوی کشور طی روزهای آینده برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات با حریفان خود آشنا می‌شوند بر اساس اعلام سازمان لیگ فدارسیون تکواندو لیگ برتر کشور از اوایل آبان ماه برگزار می‌شود.

وی شرایط تیم تکواندوی صنعت مس را برای حضور در مسابقات رضایت‌بخش دانست و افزود: تیم در وضعیت خیلی خوبی به سر می‌برد و تمرینات تیم طی دو ماه اخیر با جدیت کادر فنی برگزار شده است و نفرات تیم علاوه بر حضور در تمرینات تاکتیکی مراحل بدنسازی را نیز به خوبی پشت سر گذاشته‌اند.

سرمربی مس کرمان عنوان کرد: 70 درصد تیم بزرگسالان برای حضور در لیگ برتر کشور را نفرات بومی تشکیل می‌دهند.

عبدالرشیدی موفقیت در لیگ برتر تکواندوی کشور را دور از دسترس ندانست و عنوان کرد: البته عواملی چون شانس و آسیب‌دیدگی‌های معمول در ورزش طی یک فصل لطمات جبران‌ناپذیری را به تیم‌ها می‌زنند.

وی ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم با اتکا به سرمایه‌های خود و همچنین حمایت‌های باشگاه در این فصل از مسابقات به خوبی از حیثیت تکواندوی کرمان در ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول